/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3310 Navn
Fra : Klokker
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 01-09-04 20:45

Har en kammerat der lige har købt en brugt 3310 hvor den forrige ejers navn står foran på displayét i stedet for tdc mobil , hvordan får man det væk .

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 21:07

http://www.erhverv.toldskat.dk/display.aspx?oID=89910&vID=12285&mode=2
Citat
Afmeldelse
Ophører De med at drive afgiftspligtig virksomhed, skal De afmelde virksomheden fra registrering for lønsumsafgift.

Er De sikker på, at afgiftsgrundlaget i det kommende år ikke vil overstige 80.000 kr. kan De afmelde Dem. Hvis De i det efterfølgende år forventer, at afgiftsgrundlaget vil overstige 80.000 kr., skal De igen registreres.

Er De registreret, skal De dog betale lønsumsafgift, uanset afgiftsgrundlaget i et enkelt år er under 80.000 kr.

De kan afmelde Deres virksomhed ved brug af en særlig blanket, som De kan finde på www.toldskat.dk eller få ved regionen.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 21:09

Øv...forkert ...undskyld

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 01-09-04 21:14

Der var jeg lige ved at blive nervøs på min kammerats vejne

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-04 21:22

... ok bare rolig.

MENU>profiler>tilpas>omdøb ...kan du finde det på en 3310 ??

Det er noget i den stil du skal gøre.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 01-09-04 21:51

På min egen kan jeg ikke skrive noget selv , men det er da muligt at man kan på den anden , i hvert fald kan man de skifte skærm billede , så den er god nok

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 01-09-04 21:53

Tak for svaret jakjoe.
Takker for hjælpen og godnat .

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-09-04 23:52

Siger også tak

mvh
jakjoe