/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jamba.dk????
Fra : ThomasEp
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 01-09-04 17:30

Jeg har fået 4 beskeder fra det der Jamba.dk om jeg kan hente logoer, ringetoner mm. Det koster åbenbart 30 kr. For bare den tekst hvor der står at man kan få logoer, ringetoner osv.. jeg fik 3 beskeder søndag og 1 i morges kl. 04:51 nu er vi så oppe på 120 kr. for INGENTING, bare tekst og ikke andet. Jeg har aldrig bestilt den pakke som det nu hedder, men jeg fik da en besked fra dem at de havde oprettet en mail adresse til mig, hvorfor ved jeg ikke.. Det er ligeledes med min kæreste og venner! Mystisk.
Hvad kan man gøre i sådan en situation? Jeg vil da gerne have mine penge igen jo!!!

Mvh Thomas

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-04 21:36

henven dig til forbrugerstyrelsen de kan hjælpe dig jeg har selv haft en line sag og der var der jeg fik hjælp
/Thyfoon
held og lykke de kan godt være nogle hårder hunde at slås med

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 08-09-04 10:56

Jeg prøvede det samme, fik dog kun en mail - i mailen står et telefonnummer det skal du ringe til.

Jeg henter ihvertfald ikke mere af deres lort.

Kommentar
Fra : Motorola_V500

Dato : 09-09-04 08:29

Jeg har skam også været udenfor det samme, og jeg er sku' også blevet enig med mig selv om at det er noget lort at hente spil med mobilen. Måden at gøre det på er at skaffe dig en bluetooth eller datakabel, også finde nogle spil på internettet og uploade dem til din mobil, det er også billigere.
Men jeg syntes også at du skal henvende dig til forbrugerstyrelsen...

Kommentar
Fra : bizerte

Dato : 25-09-04 21:04

Men koster det ikke 6 kr, pr. ringetone

Kommentar
Fra : anette10

Dato : 01-01-05 17:42

det samme har jeg også fået to beskeder og de har trukket 60 kr somjegikkehar brugt,jeg har ikke gjort noget ved det, selvom jegt godt ved at det er dumt ikke at gøre noget ved det

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp

Dato : 06-01-05 18:14

Tak for svaret thyfoon.