/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
dk.marked.fritid.motorcykler...hvordan?
Fra : b.jeppesen
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 08-07-02 23:11

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg kommer ind på det der dk halløj
på forhånd tak ;0)

Bjørn cbr 1k

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 08-07-02 23:27

Hej Bjørn,

mener du hvordan du ka' tilmelde dig den nyhedsgruppe?

hvis du gør...
hvilket e-mail program bruger du så?
og hvilken udbyder har du?
har du evt. sat den til at kunne modtage nyheds grupper?

hvis det ikke var det du mente med dit spørgsmål... må du meget undskylde...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 09-07-02 16:06

jeg bruger outlook express
udbyder cybercity
det der med at kunne modtage nyheds grupper ved jeg intet om??
jeg håber at du kan hjælpe mig lidt videre

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-02 17:03

Hej Bjørn,

du ka' prøve at se her hvordan du skal gøre -->
http://www.cybercity.dk/privat/support/opsaetning/nyhedsgrupper/outlook_60/
den er til Outlook Express 6.0 under Windows XP, men selve proceduren er meget ens hvis du bruger et anden version af Windows eller Outlook...
ellers er der også til version 5.5. her -->
http://www.cybercity.dk/privat/support/opsaetning/nyhedsgrupper/outlook_55/

du må lige sige til hvis det ikke er sådan på din computer eller det driller...

ved vist navn og E-mail adresse ska' du indtaste dine egne oplysninger... og adressen til nyheds serveren er "news.cybercity.dk "...

Herefter vil den gå igang med at hente nyhedsgrupperne ned... hvor hurtigt det går, afhænger af hvilken forbindelse du har...

når den har hentet alle nyhedsgrupperne, kan du indtaste "dk.marked.fritid.motorcykler" hvis den ikke finder den med samme så prøv et par af ordene og så også lave mellemrum imellem dem...
når den er kommet frem... ska' du trykke på abonner... Og så sku' du gerne kunne læse den nyheds gruppe...

håber det ka' bruges... ellers må du lige sige til... også hvis det driller dig...

Mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : b.jeppesen

Dato : 10-07-02 17:55

Tak for svaret strarup.
god sommer
Bjørn

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-07-02 18:14

Hej Bjørn,

tak og i lige måde...

har du ellers fået det til at funke?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : b.jeppesen

Dato : 10-07-02 19:02

jepper