/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Køb af Café/Bar/Diskotek
Fra : Luna0000
Vist : 5056 gange
21 point
Dato : 31-08-04 12:56

Hvad skal man gøre for at købe en café/bar eller et diskotek?
En af mine venner er meget interesseret i at starte sit eget inden for den verden så jeg spørger på hans vegne.
Han havde udset sig det perfekte sted til en Café i en gammel tøjbutik, men ideen blev snuppet i samme øjeblik.

Vi snakker Københavnsområdet.
Café i centrum, bar/diskotek i centrum eller HT området.

Det skal købes og laves om fra bunden med mit navn og alt det der.

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 31-08-04 12:58

Ja og der skal så stå NYT navn i stedet for mit navn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-08-04 13:14

Du skal have penge eller investorer der er med på ideen.

Hvad er det eksakt du vil vide? Jeg kan rådgive dig med klima fadøl, køl, lydinstall. mv.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 31-08-04 13:46

Du skal allerførst tale med bevillingsmyndighederne m.h.t. bevilling.
Manglende brancheerfaring og uren strafattest kan være begrænsende for mulighederne.
http://www.politi.dk/Blanketter/P_700-01_ansoegning_om_naeringsbrev_som_restauratoer%20og_hotelvært.pdf

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 05-09-04 21:09

Mit spørgsmål er muligvis blevet misforstået.

Jeg vil vide hvor man skal kigge hen for at se hvem der vil sælge?
Hvor kommer man i kontakt med folk der sælger caféer/Bar/Diskoer?

Salgs annoncer i den verden ses jo ikke alle steder vel.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 05-09-04 22:15

Berlingske tidende søndag - der er mange bar/cafe..
Bemærk at det er en snæver kreds af mæglere, der handler bar/bodega/restaurant/cafe
Her er et par af dem:
http://www.restaurationssalg.dk/
http://www.sarfeltogpartners.dk/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-04 08:42

Jyllands posten søndag har også restaurationer til salg.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-04 20:20

Jeg ved hvor der er et værtshus meget billigt til salg i østjylland!