/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pgo hot50 - hjælp!!
Fra : Mr.jacob
Vist : 3372 gange
16 point
Dato : 30-08-04 22:04

hej jeg har brug for lidt hjælp til min hot50 for min storebror har smidt mine nøgler væk og aner ikk hvordan man skulle kunne kortslutte den for det siger han at man kan gøre og er ikk lige den store scooter geni... kan nogen hjælpe mig???

Mvh Mr.jacob

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-04 22:22

Der er vel noget der hedder en styrlås så du ikke kan dreje medmindre nøglen sidder i.
Og det kan du ikke låse op ved at kortslutte, så storebror må sgu bare finde de nøgler, eller også skal du nok have en ny tændingslås på. Surt!!!!

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-04 22:42

Hvis det er en PGO du selv har købt hos en forhandler, var der 2 nøgler med. Selv om du skulle ha' mistet begge, tager du din kvittering, servicebog eller nøglekort med ned til forhandleren, så skaffer han nye nøgler hjem til dig. Nøglens nummer står i alle de nævnte papirer. Selv om du skulle ha' købt den brugt/privat burde du alligevel ha' fået disse papirer med. Den gamle ejer har jo intet at bruge dem til når han ikke lælngere ejer knallerten.

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 31-08-04 03:41

Jeg har scannet hele El-Systemet ind.. Var det noget ???.

Skal du have ny nøgle koster den hos C. Reinhart 250 kr. Men du kan købe et komplet nøglesæt med låse til små 300 kr.!

Kommentar
Fra : Mr.jacob

Dato : 31-08-04 18:45

jamen tak for det... jeg har ikk nogen papirer på den for jeg har købt den af en min nabo kendte..
og nøglerne var der kun en af..

men Aalborg67 kan jeg få El-systemet??? for en af mine venner vil gerne hjælpe mig hvis jeg kan finde noget om noget ledningsnet til ham...

Accepteret svar
Fra : Aalborg67

Modtaget 16 point
Dato : 31-08-04 19:25

Hej...

Jeg har lige fået 2 nye manualer hjem, ren guf

Nå, hvem må jeg sende den til?, mail?

Hygge.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 02-09-04 09:54

mojnze.. nu skal jeg fortælle dig hvordan du gør. hiv det fucking multistik ud der sidder ved tændingslåsen, jog på kickstarteren og lortet kører.... vil du slukke den igen holder du bar en hånd for udstødningen indtil den går død, eller flår du bar tændrørshætten af...... mojn...... og hvis du ikke ved hva et multistik er så er det det store brede. håber du kan bruge det.....

Kommentar
Fra : Mr.jacob

Dato : 02-09-04 20:26

okey tak tak..

Aalborg67 kan du sende det til mig på jabj@hotmail.com??

Godkendelse af svar
Fra : Mr.jacob

Dato : 02-09-04 20:28

Tak for svaret Aalborg67.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 03-09-04 22:07

hej skal lige vide om mit svar ikke virkede...'
ses...