/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Start af firma.!?
Fra : Sis27
Vist : 321 gange
20 point
Dato : 29-08-04 19:21

Jeg har gået med tanker om at starte mit eget firma. Men jeg har en del problemer med at finde engros firmaer. Det skal være til tøj, musikinstrumenter + tilbehør, og måske andre kan gi et tip.

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 29-08-04 21:26

Det kræver et stort forarbejde!
Det lyder som om du har en bred spredning på produkt typer, det vil jeg helt klart fraråde, du bør fokusere på det du ved noget om, brænder for og kan matche markedets priser.
Engros firmaer er der masser af på nettet, og flere findes i fagbogen, men overvej om det ikke kan betale sig at importere selv.
Vedr. start af egen virkesomhed, bør du kigge på startguiden http://startguiden.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-04 22:54

Undskyld Sis27, at jeg lige bruger din tråd lidt, men jeg fandt lige t_seberg her.

t_seberg -> Du sagde sidste da' at du ikke havde noget mad ACN at gøre og fortalte at I havde et nyt tilbud. HVEM er I? Opretter lige en SmallTalk under Kandu kun til dig, så kan du svare mig der!

Kommentar
Fra : Sis27

Dato : 11-09-04 22:18

Tak for dit svar, men det er ikke nok. Jeg søger grossister af musik instrumenter, og til fx. tøj. Har været på degulesider og krak, men har ikk fået dækket mit behov. Jeg ved at det kræver stort forarbejde, og det er lavet, ellers ville jeg ikke gå og lege med tanken. :0) Men mangler bare lige grossisterne.

Kommentar
Fra : ami83

Dato : 15-12-04 11:33

hej Sis27 på dubli.com kan du næste åben dine egen butik...

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 17-03-05 22:58

www.musikdanmark.dk
- er en stor importør af diverse instrumenter - og har vidst 14 butikker der arbejder sammen - måske du kan blive nr. 15 ?