/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mangler password til le mans 24h
Fra : TV
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 07-07-02 09:24

HJÆLP

jeg mangler et registration key/code til le mans 24h

MVH

TV

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 200 point
Dato : 07-07-02 12:31

Hej TV,

jeg vil også sige som Zonker få fat i dem hvor du har købt spillet, evt. gå ned og få den byttet... jeg var rimelig uheldig engang hvor min søn fik smidt mine oplysninger til et spil væk, som jeg først opdagede da jeg havde formateret Harddisken og sku' til at geninstallere det på ny...
jeg gik der ned med original CD'en og fortalte dem som det var og havde ingen problemer med at få en ny... Dog undgik jeg ikke at få en løftet pegefinger...

Lidt senere fik min Søn så ødelagt spillet, der var der ingen kære mor... der blev jeg nød til at købe en ny... så derfor ka' det også godt være en go' ide at lave en backup cd...

men indtil du kommer ned i forretningen eller vil bruge din Backup CD... hvis du laver sådan en... ka' u evt. kigge her... -->
http://www.gamecopyworld.no/games/pc_le_mans_24_hours.shtml
eller
http://www.gamecopyworld.no/games/pc_le_mans_24_hours_2002.shtml
hvis det er den nye udgave...

de er ret gode... når man har små pilfingere... Men husk brug dem kun hvis du har orginalerne du har backup af...

håber det ka' bruges...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 07-07-02 17:30

Hej

Noget tyder på at det er en brændt udgave du har... jeg anbefaler du køber det originale...
Ellers findes der et program som hedder serials2000 ... der findes på http://www.gulli.com
Download serials2000 setup fil installer den... download derefter de updates der også findes på siden.... update filerne hedder .seu

Godkendelse af svar
Fra : TV

Dato : 07-07-02 18:44

Tak for responsen, strarup.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-07-02 19:08

Hvor er jeres moral henne ??
Hvad med (C) ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 12:46

TV wrote:
> HJÆLP
>
> jeg mangler et registration key/code til le mans 24h
>
> MVH
>
> TV
>

Skrid - den her gruppe beskæftiger sig ikke med piratkopier og imho
brude nasserøve som dig havde tæv med en våd søndagsberlinger.

Mvh

Bruno

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 18:32

Det kunne jo være at man har originalspillet men har smidt coveret væk.
Spørg inden du sviner nogen til. SMART-ASS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 18:39

"Kiss my behind" <Get@(Remove me)life.com> skrev i en meddelelse
news:3d5159cf$0$411$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det kunne jo være at man har originalspillet men har smidt coveret væk.
> Spørg inden du sviner nogen til. SMART-ASS

Så må man bide i det sure æble og tage ud og købe det igen.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-02 07:41

> > Spørg inden du sviner nogen til. SMART-ASS
>
> Så må man bide i det sure æble og tage ud og købe det igen.

arrr....helt ærligt !
Selvom jeg har købt og betalt mine spil bruger jeg da "ulovlige"
no-cd-crack´s, da jeg ikke gider fumle med at skifte CD hver gang. Hvis man
en gang har betalt for retten til at bruge et spil, kan det da være hip som
hap hvordan man "bruger" det. JEG gad sgu heller ikke købe det en gang til,
hvis det var mig

Btw. Så mindes jeg ikke at der var noget CD-key-halløj til mit LeMans 24h
!!!

MVH Peter C.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-02 07:59

Peter C. wrote:
> Selvom jeg har købt og betalt mine spil bruger jeg da "ulovlige"
> no-cd-crack´s, da jeg ikke gider fumle med at skifte CD hver gang. Hvis man
> en gang har betalt for retten til at bruge et spil, kan det da være hip som
> hap hvordan man "bruger" det. JEG gad sgu heller ikke købe det en gang til,
> hvis det var mig
>

No var det jo en key og ikke et NO-CD Crack klovnen spurgte efter.

Mvh

Bruno

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-02 08:35

> No var det jo en key og ikke et NO-CD Crack klovnen spurgte efter.

Yes yes....men hvis han HAR købt spillet lovligt, men bare været så uheldig
at miste CD-key´en kan jeg da godt forstå ham !

MVH Peter C.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-08-02 13:30

iddqd@worldonline.dk wrote:
> TV wrote:
>> HJÆLP
>>
>> jeg mangler et registration key/code til le mans 24h
>>
>> MVH
>>
>> TV
>>
>
> Skrid - den her gruppe beskæftiger sig ikke med piratkopier og imho
> brude nasserøve som dig havde tæv med en våd søndagsberlinger.
>
> Mvh
>
> Bruno

Kunne jo være at originalen gik i stykker, og så kun har en kopi, det er der
da ikke noget i vejen for !!
Jeg kan ikke se problemet i det, og skulle det endelig være en piratkopi, ja
så er den jo allerede lavet !
Så hvad får i ud af al jeres galde og ordflom, intet, hvis folk vil
købe/lave piratkopier, så gør de det, og intet i siger gør eller tror kan
lave om på det !!!

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk
ICQ 55853098
-- Den der tror han ved alt, ved intet !! --

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-08-02 23:16

Allan Riise wrote:
> Kunne jo være at originalen gik i stykker, og så kun har en kopi, det er der
> da ikke noget i vejen for !!

Yeah - right. Hvis originalen er i stykker så kan man kontakte
producenten, de vil normalt hjælpe uden bøvl.

> Jeg kan ikke se problemet i det, og skulle det endelig være en piratkopi, ja
> så er den jo allerede lavet !

Og hvis den ikke virker, så er det vil nok synd for piratkopisten. Der
er jo stor forskel på en kopi der virker og en der ikke virker

> Så hvad får i ud af al jeres galde og ordflom, intet, hvis folk vil
> købe/lave piratkopier, så gør de det, og intet i siger gør eller tror kan
> lave om på det !!!
>
Altså ud for den argumentation, så må jeg lige spørge dig hvad du gør
hvis du ser nogen stjæle. Jeg mener hvad får man ud af at blande sig
andet end besvær.

Det kan godt være brokkeriet ikke hjælpe noget, men hvis man bare ser
den anden vej så ændre der sig med garanti intet.

Mvh

Bruno