/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Seed - barnevogn?
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 3811 gange
100 point
Dato : 25-08-04 19:35

Hej.

Jeg har set en barnevogn på nettet, der hedder Seed. Er der nogle der kan hjælpe med flere oplysninger? Såsom hvornår helt præcist den kommer på markedet? Og hvor meget sådan en mon koster? Jeg har selv prøvet at søge på nettet men uden held.

Er der nogle der måske ovenikøbet har lidt insider-viden?

vh. Linda

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-08-04 21:06

Prøv at højre klik på dit internet explore ikon og vælg egenskaber, fanebladet forbindelser og tilføj telefoner på listen og sæt den som ring op.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-08-04 21:17

lyder sq underligt x

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-08-04 21:19

http://www.trendybaby.dk/shop/default.asp
her kan du prøve det der hedder online chat. det er oppe foroven i midten..
så kan de sikkert svare på dine spørgsmål angående barnevognen..

Junior

Kommentar
Fra : cdstaer

Dato : 08-09-04 14:11

Her er noget materiale som der er sendt fra producenten.

Seed
Safer to be a child - easier to be a parent.
Vi er så utrolig glade for de reaktioner vi har fået på vores projekt.

Folk har i bogstaveligste forstand tæppebombet vores mailserver, og derfor har vi forsøgt
at samle spørgsmålene i en samlet mail, som gerne skulle være dækkende.
Seed er barnevognen som kan vokse med barnet.

Seed er barnevognen som let kan foldes sammen så den kan hænge på køkkendøren, stå i opgangen, eller passe i bagagerummet.

Seed barnevognen kommer i 3 grundmodeller: City, Suburban, Cross Country

City modellen er for dem der bor i byen, med funktioner som er tilpasset livet i storbyen.

Den er lidt lettere, glattere dæk, og med fast lås.

Suburban er lidt grovere i tekstilvalg, grovere dæk, så du nemmere kan køre på stier og ture i skoven eller på stranden.

Cross Country, er for dig som rejser meget udenlands, og ikke holder dig til skovvejen.

Udformningen og funktionaliteten er inspireret af mountainbikes og klatreudstyr.

(Ja, der er monteret seler, så den kan bæres over Himalaya’s toppe)

Alle stofdele kan let tages af og vaskes på normalvask, ydermere kan du købe nye stofdele, hvis du ønsker at skifte farve eller mønster.

Dæk og fælge kan selvfølgelig også udskiftes, hvis du får lyst til at lave din egen model.

Alle Seed barnevogne kommer med flg. Udstyr:
1.
Lift fra 0 år.
2.
Sæde der kan tilpasses til børn op til 4 år.
3.
Inderpose som kan transportere dit spædbarn når du ikke vil bruge barnevognen.
4.
Kaleche med indbygget regnslag og insektnet
5.
Aftagelig transporttaske til varer, sutteflasker, bleer og hvad du ellers måtte have brug for.
Seed’s produkter opfylder alle EU- normer og krav.

Seed’s produkter er alle produceret med strenge krav om hensyn til etisk og miljøvenlig produktion i alle led.

Vi regner med prisen kommer til at ligge et sted mellem 4.500,- og 5.500,- i udsalg.

Den forventes at ramme en butik nær dig omkring jul/nytår.

Du modtager en mail, når vi mere præcist ved hvor og hvornår.........

Hvis du har yderligere spørgsmål kan du maile på seed@seed.dk

Kommentar
Fra : brejning.kristensen

Dato : 29-01-06 19:41

Er der nogen der kender til det vidre forløb?

Kommer den i handlen/er den kommet i handlen????