/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ASN har nogen hørt om det
Fra : stannyjim
Vist : 804 gange
50 point
Dato : 24-08-04 23:48

jeg er blevet spurgt om ASN, et eller andet stort amerikansk firma der sælger telefoni.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-04 00:24

Ja da, jeg var selv kunde hos dem indtil for ganske nyligt, hvor TDC gav mig et mere favorabelt tilbud. Jeg skiftede i øvrigt FRA TDC til ASN fordi DE på det tidspunkt var de billigste. Men sådan går det jo hvis man har med seriøse kunder at gøre, DE vil altid vælge det bedst tilbud. ASN har et dansk forhandlernet og et telefonopkald til blot én af disse vil give dig alle de svar du har lyst til at lægge øren til. MIN Gl. kontakt hed:Lilian Schmidt tlf. 86 849401.
Hun vil kunne fortælle dig såvel om firmaet som deres tilbud, og så er resten jo op til dig selv.

Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-08-04 05:43

Hejsa

Det er ACN
Kræver at du har en der levere kober eller abbonentet til dig i forvejen f.eks TDC
De arbejder på samme måde som Tele2 mht til fastnet telefoni
http://www2.acneuro.com/acn/dk/index.jsp
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-04 05:53

Ja stannyjim det har Benjamin da helt ret i. Men da jeg skiftede sidste gang smed jeg de papirer væk. Skulle jeg gemme dem alle, ville min sekretær(møbel) hurtigt blive for lille. Ring til Lilian eller brug Benjamins Link!

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 25-08-04 18:30

- ACN har intet at tilbyde pt. på mobil (som er den kategori spørgsmålet er bragt i) - så det må være fastnet vi taler om.
ACN hAr været billig, men er det efterhånden ikke mere - Hvis i kan vente med at få detaljer til imorgen - kommer vi med et nyt produkt der er yderst konkurence dygtigt.

Er du/I interesseret i at blive kontaktet så send en mail på buiz@seberg.dk eller poster jeg et tip på det.

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 27-08-04 17:19

Vi kan fra i går tilbyde nyt produkt:
For 29 kr. i månedsafgift kan du ringe for 0,21 kr. pr. minut + opkaldsafgift mellem kl. 08.00 og 19.30, og hverdagsaftener mellem kl. 19.30 til kl. 08.00 samt hele dagen søn-og helligdage, gratis til fastnet! Mellem PGOne kunder GRATIS HELE DAGEN, HVER DAG!
Abb. som normalt ved TDC, adgang til udspecificeret regning på nettet, ingen bindings periode gratis at komme på gratis at komme af, særdeles konkurrencedygtige priser til udland.
tilmelding og spørgsmål kan sendes på buiz@seberg.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-08-04 17:34

t_seberg -> Jeres tilbud er stadig ikke godt nok! 19:30 til 8:00 er det samme som TDC. Andre selskaber siger 18:00 til 8:00. I siger KUN søn- og helligdage. Alle andre med et lignende tilbud siger HELE Week-enden. Altså fra fredag kl. 18:00 til mandag kl. 8:00. Kommer I med sådan et tilbud, må I da gerne ta 40 kr. i månedsafgift. Jeres nye forsøg på at vinde tabte kunder tilbage, er i hvertfald for ringe til at JEG skifter tilbage til ACN!
Og Seberg - lad nu være med at lægge det ind som et TIP.

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 27-08-04 23:39

Prøv at bruge øjnene - Det her tilbud har ikke noget med ACN at gøre - og det ER godt. Vær opmærksom på at vores kunder kan tale gratis sammen DØGNET RUNDT - som jeg skrev. TDC (og andre) takserer alm. minutpris efter allerede 1 times uafbrudt samtale - vi gør først efter 2 timer. Vores minutpris om dagen til andre fastnetbrugere end vores egne kunder er langt under TDC's. Det vil med andre ord sige: DU KAN IKKE UNDGÅ AT SPARE PENGE. Vi har ikke nogle tabte kunder vi skal vinde tilbage - vi har nemlig ikke tabt nogen kunder
Prøv at læse det hele en gang til

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 30-09-04 19:13

Hej stannyjim. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-11-04 23:58

Rendte tilfældigvis ind i spørgsmålet om ACN. Jeg synes, det er godt. Jeg har aldrig før haft så billig en tlf. regning, selv om det kun er en, jeg ringer gratis til - på nær de 25 ører (med moms), det koster at ringe op. Selv om jeg lægger abonnementet hos TDC oveni, er det stadig det billigste jeg har oplevet både hos TDC og Tele2.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-11-04 00:15

Kære Jette

Det er jo synd for dig, at du ikke har haft bedre rådgivere. I dag er det faktisk meget nemt at finde noget billigere.

ACN prøver alt hvad de kan på at halse efter de billigste, og priserne skifter næsten dagligt. Men hvis jeg skulle skifte tlf.selskab hver gang der kom et tilbud der var 5 øre billigere, kunne jeg jo ikke lave andet! Jeg checker markedet en gang imellem, og så skifter jeg måske. For også dette marked er temmeligt uoverskueligt.

Jeg har en del ekstra-services hos TDC som ville falde bort hvis jeg skiftede til ACN eller et andet selskab. Og når man spørger det nye selskab om disse. siger de "Dem beholder du hos TDC". Det er bare ikke sandt. De services man har hos TDC, er afhængige af at man er TDC-kunde.

Hvis du ikke har brug for disse mange forskellige ekstra-services, kandu sikkert godt få en billigere forbindelse. Men tænk dig godt om først. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 29-11-04 08:00

Dette spørgsmål ligger stadig under mobiltelefoni - og jeg vil derfor forholde mig til emnet. Acn kan som tidligere nævnt ikke levere mobiltelefoni i Danmark.
Men fra i lørdags var der andre som kom på banen.
Jeg tillader mig at skrive facts om det her:
0 kr. i abonnement
79 øre/min. og 19 pr. sms
MEN 39 øre/min. og 9 øre pr. sms fra kunde til kunde (altså imellem alle de som bruger denne leverandør)
TDCs net.

Dette er skrevet af T_sebergs hustru

Godkendelse af svar
Fra : stannyjim

Dato : 29-11-04 08:27

Tak for svaret arne.jakobsen.