/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ringenes herre War OF The Rings
Fra : Tompe_10
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 24-08-04 20:20

ok min ven har lige fået ringenes herre war of the rings men han har bare det problem at han ikke kan få det til at virke hver gang han går ind i spillet kommer der en sort skærm i et sekunds tid og så går den ud af spillet den når ik engang at loade noget....
er der nogen her der kan løse mit prob....?
det skal dog lige siges at det er et brændt spil og det kører på crack men ham han er fået det af har også en brændt med crack som virker selvom det er den samme crack og den samme cd den kører på....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-08-04 21:09

Hmm, er det ikke et mærkeligt sted at spørge om hvordan du får noget ulovligt til at fungere?

Prøv at ringe til antipiratgruppen og spørg om de vil hjælpe

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 24-08-04 22:45

Hej Tompe_10!

Hvad med at checke op CPU'en er hurtig nok & om maskinen har ram nok!

Det er der de fleste laver fejl!

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 26-08-04 19:30

yes de har den sku den er helt ny den har 512 ram men jeg ved sku ik med cpu men jeg kan sige dig at det skal den have for det er en helty ny pc den blev købt for en uges tid siden..

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 26-08-04 21:48

Hej Tompe!

Hvad kræver spillet & hvor stor er maskinen?

Hvad med grafikkortet? Er det med den sidste opdatering?

Tri

Accepteret svar
Fra : Alucard_Theshadow

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-04 16:02

Hej Tompe_10
Det kan være at du bare skal ligge en ny crack ind i stedet for den gamle (-:

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 05-09-04 14:23

Tak for svaret Alucard_Theshadow.

Kommentar
Fra : Alucard_Theshadow

Dato : 05-09-04 19:08

ingen årsag