/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
En pædagog på guitar.....
Fra : Fnollerpige
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 24-08-04 17:02

Hejsa....

Er der nogen af jer der nogensinde har hørt/set/oplevet noget lignende:
Jeg har Nokia6610, og fik idag besked om, at der var indtalt beskeder på min telefonsvarer (8 beskeder ialt) men når jeg så ringer op - sidder der gudhjælpemig en pædagogtripper på en akustisk guitar og spiller ømme sonater i 10 min.
Er det en virus eller hvad (måske en joke - men den er edderbroderemig dårlig) .... under afsenderinformation får jeg kun klokkeslettet at høre - er nu igang med at afspille nummer 2 sang .... så der er 6 tilbage og hvis de osse varer 10 stykket, bliver det da en dyr fornøjelse....

Karina

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-04 17:15

Det lyder da helt vildt.
Tror du ikke det er en der har indspillet serenaderne på et forkert nummer, ellers kan jeg ikke regne ud hvad der sker

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-08-04 17:24

Du kan vel godt slette beskederne uden at høre dem til ende

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-08-04 17:39

>>dova *GGG*... ja det er omsonst - og det er da trods alt en proff'er der spiller,
men han hører nok mest hjemme i en udagve af Søren Ryges rejseprogrammer.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

>>BT ... tjo det mente jeg jo osse men de starter lige så snart jeg ringer op,
og den modtager ingen tast imens den spiller !!

jeg tænkte jo osse det kunne være en joke, men det er ikke min private telefon, men en firmatelefon
... der er ingen af dem jeg kender privat der har det nummer.... eller ringer til det nummer i hvert fald.

Tror jeg kontakter TDC og beder om en liste hvoraf det måske kunne fremgå hvem,
og hvilket nummer der er ringet fra.

Ville osse bare lige se om andre havde oplevet noget lignende
.... lader den lige stå åben en stund endnu.

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 20:11

Det må vel være sidste nye indenfor spamming/chikane.
Firmatelefoner kan jo også findes.
Og hvis du ved aflytning af besked bliver ledt hen til en form for betaling - kan det blive dyrt. (rent gætteværk)
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 20:17

For resten Fnollerpige Maya123 vil meget gerne høre din mening her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/47922

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-08-04 00:21

Nå, men der er ikke sket så meget mere i sagen - har ikke fået flere melodier, men er stadig
interesseret i, at finde ud hvem det kom fra. Det skal jeg have undersøgt....

Pointene ryger til dig dova.... tak for jeres kommentarer

Karina

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 00:29

Er da interesseret i at høre hvordan det hænger sammen når/hvis du finder ud af det.

dova

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-08-04 00:42

hej dova - jeg skal nok smide et indlæg herinde, hvis jeg får kastet lys over gåden

Karina