/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Texas Chain Saw Massacre
Fra : Luna0000
Vist : 486 gange
12 point
Dato : 23-08-04 20:29

Hvem er enlig moderen til barnet hun tager med sig til sidst?

Vi tænkte på det måske var pigen fra starten af filmen, men så er barnet da vokset hurtigt(?)...

Hehe har åbenbart ikke fattede det hele endnu ;)

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 12 point
Dato : 23-08-04 23:54

Hej Luna0000

Barnet som Erin tager med sig er blafferens - og nej alderen på billedet af barnet passer fint med barnets alder i slutningen. Desuden kan man jo osse formode, at familien til blafferen har taget billedet noget tid inden.

Barnet bliver så givet til Henrietta.

Du kan se billedet af barnet i den krukke de trækker ud af bilens bagagerum, og i den trailer Henrietta bor i sammen med sin mor.

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Luna0000

Dato : 24-08-04 09:58

Total prof du er :)

Hvorfor bliver hun enlig kaldt blafferen den pige som de samler op?
Hun blaffede jo ikke.... hun gik bare og så stoppede de hende selv.

Nå men alligevel tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-08-04 12:37

Ja det er jo det..... man kan ikke ligefrem sige hun blaffer det har du ret i.
Den film indeholder en del "find ud det selv" aspekter - blandt andet undrer jeg mig over hvis søn Jedidiah er (den lille "indavlede" dreng ude ved savværket) - han kalder Junior /Sheriffens mor for Bedste - men er han juniors søn eller Leatherfaces - og hvem er så moren *GG.... spøjs, men godt gys....

Karina