/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ABS bremser Nissan Primera
Fra : bjarnebjarne
Vist : 901 gange
200 point
Dato : 23-08-04 11:33

Er der nogen der har nogen gode råd om hvad der er billigst når ens Nissan Primera 1.8 får problemer med ABS systemet. ABS lampen er begyndt at lyse og det er som om at når man bremser kan man mærke et eller andet ved pedalen. I instrukstionsbogen står der selvfølgelig at man skal kontakte Nissan og det har jeg også tænkt mig, men ved i om det koster en formue hos en forhandler eller om der er andre billigere steder det kan ordnes.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-08-04 12:53

Selvfølgelig kan du gå et billigere sted, men du siger ikke hvor du bor, så det bliver svært at give dig nogle råd. Det kan blive dyrt, eller så er det kun en bagatel.
alimak

Kommentar
Fra : bjarnebjarne

Dato : 23-08-04 12:58

Jeg bor i Herlev ved København.....øhhmm hvad er dyrt og hvad er en bagatel ??? tak for svaret

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-08-04 13:04

Du akn jo som udgangspunkt lade dit Nissan-værksted kigge på det. De har det måleudstyr som kan diagnostisere hvad der måtte være galt?! Det er min erfaring at det som regel er én af følerne ved hjulene som er defekte(og får din kontrollampe til at lyse)...men det kan selvfølgelig være noget andet.

Mvh
palle Jensen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-08-04 14:08

Hvis du går til superdæk i glostrup så er de dygtige og de har testudstyr, og er billigere en nissan.
alimak

Kommentar
Fra : bjarnebjarne

Dato : 23-08-04 14:29

hej og tak for svarene, jeg vil prøve at tjekke med superdæk