/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Håndbold Dommer??
Fra : Daelim
Vist : 616 gange
100 point
Dato : 21-08-04 20:32

Jeg har nogen spørgsmål omkring reglerne for om hvornår man må indberette en dommer og forlange omkamp. Jeg ved godt man skal være glad for en dommer vil bruge sin weekend på at dømme ynglinge, men når de ødelægger en kamp fuldstændig( jeg overeagerer ikke) kan man så indberette det???? Man spiller jo om og komme i Divisionen, så alle kampe er vigtige.

Sideløbende skal det siges at dommerne er blevet udvidst fra nogen klubber.

Og et lille hurtig spørgsmål, kan man få rødt kort efter kampen er udløbet?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-08-04 20:38

Hvilket forbund/union spiller du i ?
Så vidt jeg ved, kan der dømmes så længe du befinder dig på området for kampens afvikling.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Daelim

Dato : 21-08-04 20:45

Okay, men hvis det var komplet uden grund, og dommerne bare var kørt helt op, så vi mistede en vigtig spiller i den næste kampe!!!!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-04 20:47

I fodbold husker jeg noget om 1 time efter slutfløjt.
Det er hjemmeholdet/træner-leder som skal beskytte kamplederen (dommer)
Du kan indberette men det er unionen som evt. vælger omkamp. (sjældent)
Der vil også være en eller to bedømmere tilstede som vil indberette evt. fejlskøn.

Godkendelse af svar
Fra : Daelim

Dato : 22-08-04 18:53

Tak for svaret emesen.