/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Download film?????
Fra : lars.dk
Vist : 470 gange
10 point
Dato : 20-08-04 17:50

Hvor kan jeg downloade, "irobot"

på forhånd tak...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 20-08-04 18:25

det er hvist ikke helt lovligt..
men prøv kazza

Junior

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 20-08-04 19:00

Det er ikke lovligt men du kan downloade Emule her fra: http://www.emule-project.net/ og der er jeg næsten sikker på at du kan finde den!

PS. Et godt tip lad være med at downloade Anti Pirat gruppen er på dupperne for tiden og du kan få store bøder!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 24-08-04 10:41

kan man gøre dette umiddelbart eller skal der bestemte programmer eller andet til for at downloade ulovlige film?

Kommentar
Fra : guhfiboy

Dato : 28-08-04 16:49

Jeg har selv downloaded den med Bearshare www.Bearshare.com...

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-08-04 21:46

jeg vil foreslå BitTorrent eftersom det nok er det hurtigste jeg kender eller Bitornado (modificering af BiTorrent, lidt ligesom Emule og Edonkey)
-> www.bitornado.com
og prøv med PeerGuardian hvis du er nervøs for at blive fanget af diverse anti pirat grupper
-> http://www.afterdawn.com/software/p2p_software/p2p_tools/peerguardian.cfm

mvh P/lb

Kommentar
Fra : plb

Dato : 29-08-04 22:03

forresten finder du filmen via www.suprnova.org
bare væge "search" og så søg på navnet.
så vælger du den hvor der er flest dl og seed
så trykker du på den og det køre af sig selv

knock ya self out