/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
fejlmeldinger
Fra : soetter
Vist : 747 gange
40 point
Dato : 03-07-02 18:16

spil:hybe the time quest. fejlmelding: CPAPROJ MFC Application
spil: theme park world. fejlmelding: TP. ICD
Jeg har Windows xp
Er der nogen der kan hjælpe ??

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 40 point
Dato : 04-07-02 17:22

Prøv at opdatere din Windows på Windows Update, der er af og til et fix, så visse spil virker under XP, ellers er dit problem nok, at XP er bygget på NT-kernen, hvorfor mange spil ikke kan køre.

Harbo21 - det er da ikke et svar....

Mvh

Kommentar
Fra : soetter

Dato : 04-07-02 19:54

hej peterpo
har prøvet alt, har automatisk opdateriner, der andre opdateringer ?
hvad kan det så hedde , jeg er ikke så stiv i alt det her.
Harbo21
10 gb, hvad mener du ?

Godkendelse af svar
Fra : soetter

Dato : 07-07-02 09:38

Tak for svaret Peterpo.
Har opdateret wondows, mendet hjalp ikke
der er indbygget et hjælp og support program i win.xp det hjalp heller ikkekan vi mere ?
hilsen soetter

Kommentar
Fra : per.l

Dato : 19-05-03 21:40

I tilfælde hvor Theme Park World ikke virker til PC.... EA-Games har indrømmet at TPW ikke virker´i mange tilfælde til XP, derfor gå ned og få pengene retur.

Kommentar
Fra : soetter

Dato : 20-05-03 17:23

Tak Peterpo
Har solgt spillet videre og købt theme park inc,det er ikke på dansk ligesom det gamle men det virker.
Der er i det hele taget mange problemer med xp har fortrudt lidt med xp