/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hyundai Accent 1,5
Fra : swarn
Vist : 947 gange
200 point
Dato : 03-07-02 17:56

Jeg har i dag for en måned siden købt en ny Hyundai Accent 1,5, er der nogle der kan fortælle noget godt/dårligt om denne bil, eller noget man skal værer opmærksom på ???
Jeg har hørt at den kan kører på 92 oktan, er det rigtig eller hvad, det var bare lige det jeg vil vide.

Håber på en bunke gode svar fra alle de kvikke mensker der er her inde

Hilsen Hans Pedersen
Hvidovre/København/Danmark

Accepteret svar
Fra : valin

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-02 16:08

Det er lidt noget vås Melander der fyrer af. En af mine gode venner har en bil mage til som han bruger som firmabil. Han kører kun på 92 og har hverken problemer med motorbanken eller accelerationsevne.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 12-07-02 12:44

Tak for svaret valin.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 08:45

"swarn" <swarn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:CS349.5680$G3.786525@news010.worldonline.dk...
> Jeg har i dag for en måned siden købt en ny Hyundai Accent 1,5, er
der
> nogle der kan fortælle noget godt/dårligt om denne bil, eller noget
man
> skal værer opmærksom på ???
> Jeg har hørt at den kan kører på 92 oktan, er det rigtig eller hvad,
det
> var bare lige det jeg vil vide.

Nu ikke for at være morgensur, men hvorfor spørger du _efter_ du har
købt bilen? Nok er koreanske biler nogle gode tilbud, og man får meget
for pengene, men ligefrem impulskøb i supermarkedskøen kan du vel
næppe forklare dig med

> Håber på en bunke gode svar fra alle de kvikke mensker der er her
> inde

Nærlæs din instruktionsbog.
--

M.v.h. Lars Vestman
[Volvo 245GL Aut ´85]
www.vestman.subnet.dk/
www.dkfritidbil.dk - Jan og Bjørns nyttige og hyggelige side!