/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Neos vario???
Fra : Orsted_banden
Vist : 337 gange
200 point
Dato : 18-08-04 19:20

jeg har lige fået en dejlig neos, skiven er væk og der sidder en hebo udstødning på..... Jeg har 2 vario'er, lovlig og polini. 4 forskellige rulle sæt, 3 trykfjerdre.
Med den originale vario og de lette ruller gik den omkring de 75 med en rimligt optræk!
Så da jeg satte min polini i tog den bare helt vildt mange omdrejninger lige fra bunden, men den kom langsomer af sted??? Kan man ikke få den lidt ned i omdrejninger også lidt hurtigere afsted, og hvad ruller ska der bruges til det, tung eller lette???

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 18-08-04 20:10

tunge..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-08-04 21:11

Jeg syntes først du skal smide en strammere koblingstrykfjeder i, og derefter lege med ruller, det kunne godt lyde som om du skulle lidt op i vægt på rullerne, men prøv trykfjederen først... Iøvrigt så prøv at leg med vario-bagpladerne der følger med polini-vario'en, der kan du også bestemme lidt på optræk/topfart...