/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gemt nr. på cd
Fra : amc
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 17-08-04 12:22

Jeg ved der er et Gemt nr. på Kylie's cd Light Years er der ikke en måde så man kan få den ind på pc i mp3

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-08-04 12:43

Hvordan er den "gemt"? Den må da stadig kunne ses, hvis du åbner cd'ens mappe og derefter kopierer den over på dit drev som en wav fil? Derefter skulle det ikke være nogen sag at konvertere den til mp3....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-08-04 12:48

Det ses mere og mere at artisterne lægge et "gemt nummer" måske 10-12 -15 min inde på CD'en efter den officielt er slut. Og det figurerer ikke på titellisten. Men hvordan det kan ses ved jeg ikke, du gamle...

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 17-08-04 12:57

Normalt er det,det sidste nr. du skal bare lade musikken kører! :)

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-08-04 13:05

På Kylies skal man starte og så holde pause spole 3,47 min tilbage men hvordan gør man det på Windows Player????

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 17-08-04 13:08

Jeg ved ikke om det kan være en hjælp at læse denne side http://www.eeggs.com/items/18813.html

Det skulle være i begyndelsen af cd'en

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:44

Tak for svaret ans.