/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
strømforsyning larmer
Fra : affe
Vist : 799 gange
75 point
Dato : 16-08-04 23:17

Hej

min strømforsyning er noget nær død.
Dens blæser som sidder aller øverst i kabinetet bagtil, kører stadig, men den larmer af h.... til, nogen der ved hva sådan noget koster at få lavet ved en forhandler????Det er en codegen 300W.

Mvh Affe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 23:20

Det koster for meget til at det kan betale sig! Du kan få en 400 w rimelig støjfri for omkring 200 kr.

Kommentar
Fra : affe

Dato : 16-08-04 23:43

vil det være inc. instalering af den

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 16-08-04 23:44

Ellers prøv at blæse den ren for støv og skidt, en dråbe syrefri olie kan også gøre underværker hvis man lige hiver klistermærket af i midten så sidder der et kugleleje der. Men som tedd skriver kan det ikke betale sig at få den lavet når en ny ikke koster mere.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 16-08-04 23:46

Affe den er meget nem at installere den sidder som regl med 4 skruger, og så kan man jo bare tage 1 stik af gangen selv om de ikke kan sidde forkert.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-04 23:50

nej du skal selv installere den, men som Sniper siger er det meget nemt! 5 minuters arbejde og en stjerneskruetrækker!

Accepteret svar
Fra : egjegj

Modtaget 75 point
Dato : 17-08-04 07:51

På lager Lev. 2 dage
Varenavn Strømforsyning 400-Watt ATX
Varenummer 10009
Vægt 2 Kg.

General Features:
- 400-watts
- 115V, 230V switchable power supply
- ATX power connector
- ATX Auxiliary power connector
- 12V ATX power connector
- Four (4) 12-inch large 4-pin power connectors
- Two (2) 12-inch small 4-pin power connectors

Specifications:
- +3.3V @ 28A
- +5V @ 30A
- +12V @ 11A
- -5V @ 0.5A
- -12V @ 0.8A
- +5Vsb @ 3A
- 115 VAC 7.0A 50/60 Hz
- 230 VAC 3.5A 50/60 Hz

--------------------------------------------------------------------------------

Vejl. udsalgspris : 399,00 DKK

Pris ved 1 stk. 169,00 DKK

http://prishammeren.dk/shop/default.asp

Altså hvis man ikke lige er til at rode med sådan noget (

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 17-08-04 08:39

min strømforsyning begyndte også at larme.. jeg købte en ny og skiftede den selv.. utroligt let.. jeg er meget meget novice til sådan noget..men det er altså let..

Grunden til at den er begyndt at larme er at kuglelejet er hoppet ud af sit spor. man kan gi den et dask så den hopper på plads igen, men det holder kun ganske kortvarigt..

Junior

Godkendelse af svar
Fra : affe

Dato : 17-08-04 11:21

Tak for svaret egjegj.

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 17-08-04 11:24

Inden man får købt og sat stumper i den gamle er tiden vist løbet fra den, når en ny fås til den pris ik!!!