/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Winrar fil repareres med par fil
Fra : Fiona
Vist : 783 gange
200 point
Dato : 12-08-04 11:03

Hej.
Jeg har en film bestående af 107 winrar filer , De 2 af dem er incomplete jeg har par filer men hvordan bruger jeg dem så filmen bliver helt rigtig.
Skal der bruges et program til det ?
På forhånd tak
MvH Fiona

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 12-08-04 11:53

Du skal bruge et program der hedder winrar. Her kan du hente det. www.download.com

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 12-08-04 12:15

oscarfisk -- måske har jeg ikke spurgt på en forståelig måde
jeg har Winrar på min pc. 2 af de 107 winrar filer er incomplete . Jeg har nogle par filer til at reparere dem med men hved ikke hvordan jeg gør det .

MvH Fiona

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 12-08-04 12:35

Prøv at side ja til zip når du reparere dem
MVH Oscarfisk

Accepteret svar
Fra : gobling

Modtaget 200 point
Dato : 12-08-04 13:00

Hvis du har et par filer i .rar komprimeringen som er skadelige eller incomplete, så kan winrar ikke finde ud af at reperare dem. Har prøvet det.. virker ikke. Selvom winrar har en indbygget funktion der skulle kunne reperare skade filer. Du skal bare højreklikke på den pågældende fil, og sig repair archive.

Godkendelse af svar
Fra : Fiona

Dato : 20-08-04 10:06

Tak for svaret gobling. Jeg har fået repareret mine rar filer.Jeg fandt ud af at bruge et program der hedder QuickPAR,det kan ved hjælp af parfilerne klare problemet,så nu virker filmen.
Jeg kan ikke finde ud af at slette spørgsmålet så i får point begge to ,selv om svarene ikke virkede .God weekend