/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Carport til billig penge ?
Fra : Wollesten
Vist : 1580 gange
50 point
Dato : 10-08-04 20:04

Jeg skal have anskaffet mig en dobbelt carport. Jeg kan ikke bygge en selv og må derfor købe en i samlesæt, MEN :
de koster da godtnok spidsen af en jetjager!! Hvor kan jeg købe en til rimelige penge ? Den skal bare være ganske almindelig med fladt tag og uden redskabsrum.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 20:38

Hvad med denne?
http://www.ditas.dk/ditasbygselv/Carport/carport%2010-1.pdf
Skulle kunne købes i større byggemarkeder som Råd og Dåd og Byggekram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-08-04 22:58

iih alt¨å Bjarne jeg leder også..men jeg kan ikke åbne den fil..hvad skal jeg bruge til det...
Wollesten, håber det er ok at jeg bruger din tråd..ellers må du lige sige til *SS*
venligst sus

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 23:03

Den virker nu ellers godt nok, men det kan tage lang tid. Jeg har gemt den på hd for jeg skal også have en db. carport

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 23:05

Jeg så for nylig en der ligner den hos Raad & Daad, men fik ikke gjort noget ved det mens der var tilbud fordi jeg har så mange projekteri gang.

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 11-08-04 11:13

Det kunne også være at du med en tegningsmateriale lavet af en billig (fritids)ingeniør kunne lave carporten selv. Ved ikke om det total set er billigere... Umiddelbart skulle man tro at et samlesæt er billigst da der en masseproduktion.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 12-08-04 03:40

Kig på det her www.Silvan.dk

Kommentar
Fra : maly01

Dato : 25-08-04 09:41

Så lige den her på dba.dk
Carport på 8.5 x 3.95 mm2 m.20 mm2 skur sælges m.selvnedtagning
[Andre byggematerialer] - [Sælges] 500,- 16-08-2004
Langå | Jylland - Øst

Ellers:
www.plus.dk/dk/carport-planner/DK_Myndighedstegninger/Dobbelt/Uden%20midterstolper/3136-1%20Compact%20DK.pdf

Det er ikke billigt. Men de skriver mål og dimensioner, og så kan du jo bare lave en stykliste, som du så får et tilbud på hos den lokale tømmerhandel.....
Skal den have andre mål og måske en midterstolpe så har de flere valgmuligheder. www.plus.dk -carporte
Min erfaring fra senere carport/udhusbyggerier siger at det er billigere at købe materialerne selv og skære dem til, end at købe det hele skåret til. Og så kan man også få dem på de mål man skal bruge.

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 26-08-04 19:37

en carport på 8.5 x 3.95mm2, det var dælme en lille bil der skal holde der under!! Skuret er om muligt endnu mindre

Spørgsmålet er om Wollesten overhovedet er interesseret i flere svar - vedkommende deltager ihf meget lidt i denne tråd!!