/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ønsker sex med en kvinde 20 år ældre end~
Fra : Trans4M
Vist : 1471 gange
50 point
Dato : 30-06-02 14:43

Hejsa.
Jeg er en ung mand på 28 år,der i gennem mange år har tændt på tanken om at have sex med en kvinde omkring 15-20 år ældre end mig selv.Det er ikke bare et ønske om hurtig sex.Jeg kender ikke nogen steder hvor jeg kan få kontakt til en kvinde der vil hjælpe mig med mit ønske.Jeg vil gerne høre fra folk der evt. kender et sted i Odense hvor jeg kan finde svaret.Jeg vil ikke høre fra folk der kommer med dumme kommentarer om at leje en luder eller massagepige.Det skal være seriøse svar.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-06-02 17:06

Hvad er der forkert i at foreslå en massagepige ??

De er faktisk for at løs esådan nogle ønsker, og du må da ikke forvente at en kvinde bare kaster sig i lag med en vild fremmed mand.

Det er da at tiltro, det feminine køn, en rolle, som de absolut ikke har. Og er samtidig en manglende respekt.

Og en massagepige, er jo netop for at hjælpe på sådan nogle ønsker, som du står med så jeg kan absolut IKKE se noget plat i at foreslå det.

Derimod kan jeg se det kvindefornedrende i at tro, fordi man annoncerer herinde kan man komme i kanen med en kvinde bare man ser på hende.....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 16:09

"Trans4M" <Trans4M.news@kandu.dk> wrote in message
news:ZWCT8.99698$N46.2515254@news010.worldonline.dk...
> Jeg er en ung mand på 28 år,der i gennem mange år har tændt på tanken om
> at have sex med en kvinde omkring 15-20 år ældre end mig selv.

Der er vist kontaktformidlings-hjemmesider, der er som skabt til dit
formål - www.dating.dk, tror jeg at een hedder.

"De mange små forelskelser er en vaccination med de store" har nogen sagt,
og hvis man ofte har haft korte parforhold - hvad jeg ikke havde i din
alder - så kender man sin værd på "markedet" og det er nok klogt at
indstille sig på, at 20 årige piger ejer verden, og man skal have extrem
sex-appeal eller rigdom eller daglig omgang med dem, for at have en chance.
Jeg var længe om at springe ud, som parforhollds-duelig - indtil da gik jeg
og følte mig uretfærdigt behandlet - dumt.
Freud sagde at alle mødre gør deres sønner til "konger i deres fantasi-rige"
og det giver forurettethed og bitterhed, når man i det virkelige liv,
erfarer at man altså ikke er konge, i de jævnaldrenes og især i de yngre
pigers øjne.
Nogen har kaldt den romantiske børneopdragelse for "roden til al sindsyge"
og rod til meget andet ondt - at man bliver rethaverisk og krævesyg, og
nogle tvinges til at flygte til rusmidler eller hallucinationer, for at
holde livet ud.

ET SIDESPOR (så er læseren advaret):
Opførelse af "Hamlet" er aktuel i disse dage, fordi en stribe
skuespilleruddannede skuespillere pludselig nægter at spille i en snarlig
Hamlet-opførelse, fordi en mongolisme-ramt amatørskuespiller har fået rollen
som Ophelia.
Det kaldes uetisk at en begavet handicappet får chance på linie med de
etablerede dogme-koryfæer.
At Det kongege Teater vælger en kromosomfejl-ramt pige, er klart for at
bedrage befolkningen til at tro at sindsyge har med kemi at gøre, dvs at
piller er løsning.
Men Ophelias sindsyge er skabt af nævnte forurettelse - altså MILJØ evt med
en anelse arvelig disposition - hun er blevet smigret af forældre og anser
sig for at være for god til andre end en kongesøn, og når kongesønnen Hamlet
bryder forlovelsen pga sine hævnplaner, så deprimeres hun og selvmyrder.
Miljø er klart årsag - men ved at bruge en spiller, der har 100%
DNA-forklaring på sine psykeproblemer, manipuleres avislæserne til at tro,
at kærestesorg er noget man bare skal æde psykofarmaka imod.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 16:49

Trans4M <Trans4M.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ZWCT8.99698$N46.2515254@news010.worldonline.dk...
> Hejsa.

Selv Hejsa.

> Jeg er en ung mand på 28 år,der i gennem mange år har tændt på tanken
> om at have sex med en kvinde omkring 15-20 år ældre end mig selv.

Da jeg var i begyndelsen af 20'erne, var jeg et par gange lettere
forelsket i kvinder på 70-85 år, så jeg kan da godt sætte mig ind
i hvordan du har det.

>Det er ikke bare et ønske om hurtig sex.Jeg kender ikke nogen steder
hvor
> jeg kan få kontakt til en kvinde der vil hjælpe mig med mit ønske.Jeg
> vil gerne høre fra folk der evt. kender et sted i Odense hvor jeg kan
> finde svaret.

Ovenstående hører egentlig ikke hjemme i en debatgruppe,
da det er et opslag/kontakt annonce, som mere høre hjemme
i en af opslagsgrupperne f. eks. news:dk.opslag.personlige

>Jeg vil ikke høre fra folk der kommer med dumme
> kommentarer om at leje en luder eller massagepige.Det skal være
> seriøse svar.

Det er ikke særlig hensigtsmæssigt at forlange bestemte
svar, det er noget man kan håbe på, men ikke forlange,
da ingen her i gruppen er underlagt andre i så henseende.

MVH
Henning

fut. news:dk.snak.snik hvor svar på dette indlæg havner

--
Klip det bort der ikke svares på, og svar under det der citeres
http://www.usenet.dk/netikette/
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
news:dk.velkommen er en god gruppe at starte i for nye på nettet

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-02 23:18

tjek eksempelvis google. Søg på "kontaktannoncer" så har du noget at lave resten af aftenen.
Mvh
Laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : Trans4M

Dato : 01-07-02 16:06

Tak for svaret laurenzio.