/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor kan jeg købe Max Mix CD'er.....?
Fra : Trans4M
Vist : 788 gange
50 point
Dato : 30-06-02 11:36

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kan få fat i følgende cd'er fra Max Music.De er udgået af produktion for mange år siden,men der er altid nogen der ved hvor man kan være heldig at finde dem.Er der nogle i dette forum der ligger inde med dem eller ved hvor de kan skaffes er jeg meget interesseret og giver en meget god pris.

Max Mix 1
Max Mix 2
Max Mix 5 (part 2)

På forhånd Tak....!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 14:01

In article <IbAT8.99663$N46.2508706@news010.worldonline.dk>,
Trans4M.news@kandu.dk says...
> Hejsa.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kan få fat i følgende cd'er
> fra Max Music.De er udgået af produktion for mange år siden,men der er
> altid nogen der ved hvor man kan være heldig at finde dem.Er der nogle i
> dette forum der ligger inde med dem eller ved hvor de kan skaffes er jeg
> meget interesseret og giver en meget god pris.
>
> Max Mix 1
> Max Mix 2
> Max Mix 5 (part 2)
>
> På forhånd Tak....!
>
Det eneste sted du vist finder disse herlige skiver er hos
brugtpladeforhandlere. Jeg har selv ledt efter dem, men måtte bide i det
sure æble og købe de vinyl udgaver jeg fandt.

Men prøv forretninger som Accord og 2nd hand.
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"
-K. Schumacher

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-02 23:15

Jeg har Max Mix part 1 på cd. Desværre ikke part 2.

Vil da gerne sælge den hvis nogle vil byde en god pris. Har den originalt og
meget vel bevaret.

Mvh. Jens

"Trans4M" <Trans4M.news@kandu.dk> wrote in message
news:IbAT8.99663$N46.2508706@news010.worldonline.dk...
> Hejsa.
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kan få fat i følgende cd'er
> fra Max Music.De er udgået af produktion for mange år siden,men der er
> altid nogen der ved hvor man kan være heldig at finde dem.Er der nogle i
> dette forum der ligger inde med dem eller ved hvor de kan skaffes er jeg
> meget interesseret og giver en meget god pris.
>
> Max Mix 1
> Max Mix 2
> Max Mix 5 (part 2)
>
> På forhånd Tak....!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : Trans4M

Dato : 16-07-02 22:07

Tak for svaret Jens M..

Kommentar
Fra : Trans4M

Dato : 16-07-02 22:11

Til Jens M.
Send lige en mail til mig ang. prisen på den Max Mix du har til salg.Send den til :
dmb@it.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-02 01:33

"Trans4M" <Trans4M.news@kandu.dk> wrote:

>Hejsa.
>Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kan få fat i følgende cd'er
>fra Max Music.De er udgået af produktion for mange år siden,men der er
>altid nogen der ved hvor man kan være heldig at finde dem.Er der nogle i
>dette forum der ligger inde med dem eller ved hvor de kan skaffes er jeg
>meget interesseret og giver en meget god pris.
>
>Max Mix 1
>Max Mix 2
>Max Mix 5 (part 2)
>
>På forhånd Tak....!

Hvor svært kan det være?
Hvis du ikke vil undersøge med copyrighthaverne hvor du kan købe den
og dermed støtte kunstneren (men mest deres pladeselskab) så kan du
enten hente det på nettet eller købe det brugt - overfor
pladeselskabet er det jo et fedt, de vinder intet på det uanset.

http://www7.gemm.com/c/search.pl?sid=301668397&key=79830&field=ARTIST+OR+TITLE&wild=max+mix

Og til de priser (tillæg selv porto, forsikring, moms og told) skulle
du måske hellere spørge copyrighthaverne, hvor de kan købes.

-breiler

Kommentar
Fra : Trans4M

Dato : 28-08-02 17:37

"Jens M." skrev d. 07-07-02 23:15 dette indlæg :
> Jeg har Max Mix part 1 på cd. Desværre ikke part 2.
>
> Vil da gerne sælge den hvis nogle vil byde en god pris. Har den originalt og
> meget vel bevaret.
>
> Mvh. Jens
>
> "Trans4M" <Trans4M.news@kandu.dk> wrote in message
> news:IbAT8.99663$N46.2508706@news010.worldonline.dk...
> > Hejsa.
> > Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor jeg kan få fat i følgende cd'er
> > fra Max Music.De er udgået af produktion for mange år siden,men der er
> > altid nogen der ved hvor man kan være heldig at finde dem.Er der nogle i
> > dette forum der ligger inde med dem eller ved hvor de kan skaffes er jeg
> > meget interesseret og giver en meget god pris.
> >
> > Max Mix 1
> > Max Mix 2
> > Max Mix 5 (part 2)
> >
> > På forhånd Tak....!
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Hej Jens.
Jeg vil gerne købe din Max Mix 1 på cd.Send en mail til mig på
dmb@it.dk

Hilsen Dennis