/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
7210 cover + tastatur
Fra : Michaellehto
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 06-08-04 16:48

Hej

Jeg skal bruge et tastatur til min 7210 da det er gået i stykker. Jeg fandt et cover men det fulgte ikke tastatur med til de orginale cover. Nogen det ved hvor man kan finde et tastatur og muligvis et cover ??

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-08-04 17:59

normalt når du køber et orginalt cover til din mobil følger der sjældent et tastatur med. der for skal du købe dem hver for sig. Et orginalt nokia cover koster ca. 289 kr. til nokia 7210 og et orginalt nokia tastatur koster ca. 299 kr. så du skal være klar over at det bliver dyrt. men prøv på :

Modify.dk/?page=products&mode=rtastatur

For at se på tastatur, og du kan også finde orginale cover på samme side.

Håber det hjælper

JacobS.

Accepteret svar
Fra : Samsung

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-04 19:04

http://1cc.dk/shop/default.asp

Gå ind på ovenstående site under "tilbehør- nokia"(her har de længere nede på siden en sort cover til 149kr.)

http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp

Her har de original 7210 keypad under "reservedele-nokia-tastatur" til 89kr.

Godkendelse af svar
Fra : Michaellehto

Dato : 08-08-04 13:00

Tak for svaret Samsung. Men til andre der har samme problem er det billiger at købe det hele hos cellshoppen.dk selvom cover koster 50 kr mere hos celshoppen.