/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vinter camping
Fra : mdo
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 05-08-04 13:19

Vi står uden bolig i okt. og nov. mdr. og overvejer derfor vi at bo i en campingvogn.
Er dette muligt om vinteren og kan man holde varmen i en sådan ?
Bliver alt fugtigt ?
Og hvad sker der når vi tager i sommerhuset og slukker for varmen - bliver der så fugtigt ?

Håber der er nogen har nogle gode råd herom - på forhånd tak.

/MDO

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 14:15

De tre værste vintermåneder jan. feb, mar. i 87, boede jeg, mand, 2 børn og en hund i campingvogn fordi vores hus var brændt, og det ikke var muligt at finde andet hvor hunden måtte være.
Det kan sagtens lade sig gøre, og alt bliver ikke fugtigt.

Vi valgte at droppe gasvarmeren i vognen til fordel for elvarmere.
Men hvis I forlader vognen en periode, vil det nok være dumt helt at undlade opvarmning, da der let kan dannes kondens p.g.a. temperatur skift.
Men når I bor i vognen, så husk at lufte ud, så skulle det ikke give problemer.
Og hvis I f.eks. er væk en dag eller aften , så luk op ned til rummene under bænkene så luften bliver skiftet dernede også

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 06-08-04 11:35

vintercamping det er ingen problem overhovedt.