/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Cesme...!
Fra : Picasso
Vist : 1365 gange
70 point
Dato : 28-06-02 23:45

Er der nogle der har erfaringer med at rejse til Cesme...?
Jeg tager afsted mandag morgen, så skulle helst have det besvaret hurtigst muligt...!

Mvh. Picasso

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 30-06-02 10:53

Hej Picasso!

Jeg og min familie har været der for en del år siden. Vi havde en dejlig tur og der er mange muligheder m.h.t. til strande. Nogle er stenede og andre er dejlige sandstrande. Det jeg husker mest var, at mine døtre (lyshårede) havde meget svært ved at færdes omkring uden tilråb. Noget andet som jeg husker, er at hvis man er i byen om dagen / aftenen for at købe ind, er det meget svært ar færdes uden hele tiden at få faldbudt forskellige varer. Vi har efterfølgende været i Grækenland og har ikke oplevet lignende som i Tyrkiet. Lædervarer og sko er meget billig og af en god kvalitet, jeg købte selv 2 læderjakker. Madpriser er meget svingende, spiser man der hvor der er mange turister kan man let komme til at betale en god pris, prøv at søge lidt væk fra turiststederne og du vil opleve helt andre priser.

Kan du ikke skrive, hvad det speciel er du tænker på?

Ellers må du m.fl.? have en rigtig god ferie - bare det var mig der skulle afsted til lidt mere tørvejr.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 30-06-02 13:12

Hejsa Bjarne,

jeg er glad for din respons, jeg glæder mig også meget til at komme afsted. Vi (min kæreste og jeg) var også i Tyrkiet (Alanya) sidste år og forrige år igen var vi på Mallorca og ja du har ret der er ikke noget som Tyrkiet, grunden til vi tog denne rejse var nu mest pga. at det var nærmest det eneste bureauerne havde tilbage... alt der hedder rejser er virkelig revet væk...! Nå, jeg vil lige gå ind at se fodbold - det er jo en VM-finale - ergo det vil jeg ikke gå glip af...!

Jeg ved ikke om jeg kommer på nettet igen før jeg tager afsted, da der er afgang i morgen tidlig kl. 4 - men vi kan jo lige skrives ved

Mvh. Picasso

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 30-06-02 13:13

Det jeg ville høre var om der var noget specielt man skulle se osv. Men jeg går ud fra at det minder meget om Alanya - bare lidt mere fiskerby-agtigt - er det ikke rigtig!!!

Nå, fodbolden kalder