/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor dum må spørgeren være? Give sig sel~
Fra : pallebhansen
Vist : 905 gange
100 point
Dato : 03-08-04 17:52

Knallert Spørgsmål Point : 240 http://www.kandu.dk/dk/spg/46240

Fra : Caam2 Send til en ven Dato : 30-07-04 16:11

Spørgsmål : "Dyse til membrancylinder."

En cylinder med membran, skal den ha en større eller mindre dyse i karburatoren,
end hvis det havde været en cylinder uden membran... Hjælp....
----------------------------------------------------------------------
Fra : Caam2 Dato : 30-07-04 18:17
Ps: Bliver benzinøkonomien bedere af at køre med membran????
----------------------------------------------------------------------
Fra : pallebhansen Dato : 30-07-04 18:40

Du har nok brændt for mange broer bag dig, til der er nogen der gider svare.
----------------------------------------------------------------------
Fra : Caam2 Dato : 30-07-04 20:14

(pallebhansen. Gå med dig tudefjæs. Du kan fortælle dine fantasihistorier andetsteds...)
----------------------------------------------------------------------
1 Accepteret svar
Fra : ilovezip Dato : 02-08-04 20:14 (Første login 02.08.2004)

.. en cylinder med membran.. har jeg sku ik hørt om før Ö
----------------------------------------------------------------------
Fra : Caam2 Dato : 03-08-04 12:48 :

Tak for svaret ilovezip.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 03-08-04 18:05

Jeg fatter ikke en bønne?!?!
Hvor vil du hen med dette Palle?! for mig lyder det som om du og Caam2 har været på kant allerede inden dette spørgsmål. Kan det tænkes at han blot ikke er begejstret for at give pointene til dig?! han kalder dig jo for 'tudefjæs'

Jeg kan ikke se hvad det er du vil frem til? andet end at du 'tror' pointene er gået til ham selv - men det kan du jo rent faktisk ikke vide med sikkerhed. At svaret han så accepterer er helt ude i skoven er noget andet, men der er ski så mange besvarede spørgsmål herinde som råber til himlen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-08-04 18:22

Ja Palle, den er helt hen i vejret, men ilovezip har ikke fået point for besvarelsen, da han er alm. bruger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-04 18:23

Hvis det nu er samme person så kan de point jo ikke bruges til noget, da ilovezip er alm. bruger.
Som creamygirl skriver, må du have været på kant med Caam2 tidligere, derfor er spørgsmålet lukket, Caam2 har ikke gidet "høre" på dig.

Hvorfor skriver du

Citat
Du har nok brændt for mange broer bag dig, til der er nogen der gider svare.
----------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-04 18:32

For lige at svare på dit spørgsmål

Citat
"Hvor dum må spørgeren være? Give sig selv point"

Han/hun må da selv bestemme, hvor dum han/hun vil være.

Godkendelse af svar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-04 19:49

Tak for svaret creamygirl.

   Ja selvfølgelig har man lov at være "mindre klog", også selv om man skriver tip stjålet fra mig om: Perfekt indstilling af karburatoren, men hvorfor så stille spørgsmålet: Dyse til membrancylinder, hvis man foregiver at vide den slags ting.
Og hvorfor ved han så ikke at der findes membrancylindre, han giver jo point til: ( en cylinder med membran.. har jeg sku ik hørt om før Ö) Det er da latterligt og "råber til himlen."

Og hvorfor ikke være høflig når folk spørger om noget, feks. i dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/27794 :

Knallert Spørgsmål Point : 50

Fra : Fuckjer Send til en ven Dato : 09-12-03 18:22

Spørgsmål : "Skjolde"
hjæææælp jeg køber snart en piaggio zip mender er ingen skjolde på er dr nogen der ved hvor jeg kan finde sådan nogle skjolde til min Zip
håber i kan hjælpe mig
Simon
---------------------------------------------
1 Kommentar
Fra : Caam2 Dato : 09-12-03 19:20

Nejfuckdig.
Svært at finde hjælp med det bruger navn...
---------------------------------------------

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-04 19:53

Palle kunne du ikke fortælle hvorfor du skriver dette:
Du har nok brændt for mange broer bag dig, til der er nogen der gider svare."
Du er da normalt et roligt og tålmodigt gemyt så det kunne da være interessant at få lidt indsigt i hvad der er gået forud.
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-04 20:27

Ja jeg er da normalt en ......... (der kan jo stå så meget godt, ikke?)
Jo jeg er blevet sur over Caams snyd, og napning af andres svar. Efter mit kodex, så er det mindste man kan gøre at skrive hvor man har stjålet fra.
Nå ikke mere surhed for denne gang.
Jeg har jo også lukket.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-04 20:34

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 04-08-04 00:10

Kan i nu forstå hvorfor ham " pallebhansen" bliver kaldt for tudefjæs. Han har en eller anden ide om at han skal lege "far" for os alle. Det var da rart at der er andre end mig der kan se det. Tak for det...

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 04-08-04 00:16

Ps: De oplysninger jeg har skrevet omkring indstilling af karburator, har jeg fundet på nettet og lagt ind under kandu, i håb om at andre kunne bruge dem... "Tudefjæs, dine udtagelser må stå for din egen regning, men hold dig væk fra mig..... Fjols...."

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 04-08-04 00:26

Pps: Mit tips omkring karburator er lagt på Kandu d. 19/10/03.
Tudefjæs har lagt sit ind d. 18/06/04. Det er 8 mdr senere, så hvem har stjålet fra hvem.... ( Hvor dum kan man være????)

Kommentar
Fra : Felix_DK

Dato : 03-06-06 11:34

Jeg troede at Kandu var til for at hjælpe hinanden,
og ikke til for at svine hinanden til, (Caam2 og pallebhansen) ?????

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-07-06 02:03

Pallebhansen ER knallert-gud herinde! Der er ikke andre herinde der ved så meget om knallerter som ham! Jeg synes bare man skal have respekt for ham - og jeg kan ikke mindes at have oplevet ham som et tudefjæs.... Respekt til palebhansen herfra!

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 09-03-07 23:19

jeg giver Flash 17 ret, Palle fortjener lidt respekt,han har hjulpet mig en del gange.

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 12-05-07 15:29

ja klart... men man får ikke pointene hvis man annuller et spørgsmål... det ved jeg ud fra egen erfaring...