/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kvinder der ammer
Fra : Dragoneer
Vist : 454 gange
120 point
Dato : 03-08-04 17:37

Hej jeg ville høre om nogen kender et sted hvor man kan købe modermælk af kvinder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 18:18

Prøv www.arla.dk

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-08-04 18:56

skejby sygehus i århus masseproducere det..
Min kæreste fik tilbudet om at blive ko for dem
men prøv da i første omgang at kontakte din egen læge eller det nærmeste sygehus.

Junior

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-04 18:56

Du kan bl.a. ringe til

Citat
Kvindemælkscentralen hører til på Hvidovre hospital. Telefonnr. er: 36 32 21 40 og her kan du ringe og høre nærmere om priser og hvordan det rent praktisk foregår

Der vil du kunne få oplysning om det område, som du bor i.

Fra denne side http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laes&id=502

Kommentar
Fra : Dragoneer

Dato : 03-08-04 19:17

Alt sammen meget godt men det skulle helst være privat salg af mælk. Mælken fra sygehuset er kun til fortidligt fødte og kun til børn der er på sygehuset.

Og desuden koster det 500 kr literen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-04 19:49

Spørg sundhedsplejersken. Hun kommer vidt omkring hos ammende kvinder. Der er sikkert en, der har for meget mælk, som hun vil sælge privat.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 09-08-04 18:20

hej!
Prøv netdoktor.dk. Her kan du se andre med samme spørgsmål, eller du kan spørge individuelt. Den er god uanset hvad man har af problemer, det kan dog godt tage et døgn, inden du får svar. %oo er for meget......
Hilsen la.

Kommentar
Fra : Dragoneer

Dato : 09-08-04 18:33

tak det vil jeg prøve.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-08-04 11:20

Hvorfor stiller du ikke spørgsmålet under børn i stedet for? Der er muligvis større chance for, at finde den målgruppe der muligvis ved det.

Rosekamp

Kommentar
Fra : calista

Dato : 10-08-04 17:32

Fordi det måske rent faktisk hører ind under sexualitet?? På en eller anden måde, vi andre ikke kan sætte os ind i??
/skælver ved tanken

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 10-09-04 02:13

Hvor klamt og perverst

Kommentar
Fra : LouChri

Dato : 27-09-04 04:10

Det kan jo også være til brug for en der styrketræner... Modermælk er fyldt med alt det gode steroide-mænd er ude efter...