/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Trist udvikling.... DVD kamera
Fra : Fnollerpige
Vist : 539 gange
250 point
Dato : 03-08-04 12:21

Uuuhhh .....

Mon nogen derude kan finde et autoriseret Hitachi værksted der kan lave mit DVD kamera. Jeg fandt engang et link og det kan jeg selvfølgelig ikke finde mere. Jeg har naturligvis ledt og ledt.... og kan intet finde. Hitachi selv er heller ikke sådan lige at finde noget om (jo selvfølgelig men det er om alt andet end værksteder) ... og nu til det triste, jeg kan ikke finde garantibeviset eller kvitteringen .... og det ligner mig SÅ dårligt at have smidt det væk !!!
Håber så på skaden ikke er større end at jeg kan overkomme at betale den, desuden tror jeg heller ikke garantien dækker den slags skader.

*suk* Nogen der kan finde en doktor mand til mit kamera ?!?

KlodsedeKarina

Kommentar
Fra : tommyhald

Dato : 03-08-04 12:38

Jeg mener Hitachi bor Kuldyssen i Tåstrup ?? Radio/ TV . De kan da henvise.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 260 point
Dato : 03-08-04 13:03

Hej Fnollerpige - prøv: http://www.hitachi-eu.com/

Citat
Hitachi Data Systems A/S (Denmark)

Egebaekgaard
Egebaekvej 98
2850 Naerum

www.eu.hds.com

Tel: +45 45 58 1000
Fax: +45 45 58 1001
email: info.dk@hds.com

De må kunne fortælle om der findes et autoriseret Hitachi værksted.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-08-04 13:05

Hej med jer - fandt dem her:
http://www.interneterhverv.dk/asp-interneterhverv/soeg_new.asp?ScrollAction=Side+45
MEN men ... de gemmer sig osse godt, nu ringer jeg til dem og spørger....

Indtil videre TAK,

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-08-04 13:10

Nope, det var en dame der tog telefonen :"Nej vi er ikke Hitachi, vi har overtaget nummeret, og vi er ikke et firma" *GG.... ja ja....

Så prøver jeg den der i Nærum.

Karina

http://www.interneterhverv.dk/asp-interneterhverv/soeg_new.asp?ScrollAction=Side+45 HITACHI BOR IKKE DER MERE (bare så ikke fremtidige brugere på Kandu bruger linket)

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-08-04 13:16

Det må jeg give dig ret i - de kan umiddelbart ikke findes via Krak.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-08-04 13:16

Det må jeg give dig ret i - de kan umiddelbart ikke findes via Krak.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-08-04 13:22

hmmm ikke noget der heller...... der er intet Hitachi værksted i DK - eller det er der jo så, har ringet til Merlin og de siger de har eneretten på forhandlingen af det kamera.... sååååh nu er det så Merlins Servicecenter.

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 03-08-04 13:24

Prøv at kontakte Strax (www.straxservice.com) tlf. 7013 2080. De udfører service på de fleste mærker, kan være de kan lave dit kamera.

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-08-04 13:33

I følge service center hos Merlin er det kun dem der kan lave det (?) .... så nu ryger det derind, uden garantibevis og kvittering ......
Tak for hjælpen og de forskellige bud.
IBM760 du får pointene.....

Karina

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-08-04 14:28

Tak Fnollerpige - sådan kan det gå, ingen af os ramte korrekt.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-08-04 14:33

Hej IBM ... naaah måske ingen ramte præcist, men alligevel førte det jo til noget. Jeg havde jo bare slet ikke forestillet mig at Merlin selv skulle være i stand til, at reparere et DVD cam.... derfor min jagt på et Hitachi værksted.

Så nu får vi se hvad den brøler kostede mig .... et godt råd; pas på med for mange ledninger på gulvet, for det og en kontorstol er sgi en dårlig cocktail...

Karina