/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DVD Creator
Fra : erikolin
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 03-08-04 09:41

Jeg mangler et simpelt og billigt program til at lave video DVD/CD fra AVI eller MPEG filer. De skal kunne afspilles på DVD/CD afspiller. Jeg bruger Pinnacle 7 til redigering og har Windows XP. Jeg synes ikke det man finder umiddelbart på nettet er særlig overbevisende.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-08-04 10:03

Jeg går ud fra at du har prøvet Windows Mowie Maker som jo findes i XP? Det er ellers et udmærket og "veludstyret" DV redigeringsprogram.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 03-08-04 10:24

Nero brænder programmet kan også bruges til den slags.

Kommentar
Fra : erikolin

Dato : 03-08-04 12:42

jeg har prøvet Movie Maker men de fleste DVD afspillere kan ikke læse Micro Soft DVD selv om det kører udmærket på PC

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 08-08-04 11:57

Hej erikolin

Du kan jo prøve det her

baggrund:
DVD Menu Studio
Macromedia Flash MX

avi/mpeg til vob/mpeg2:
TMPGEnc 3.0 XPress
neoDVDplus5

til at lave en menu:
TMPGEnc DVD Author
neoDVDplus5