/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T630 eller Nokia 6220
Fra : wezzler
Vist : 419 gange
26 point
Dato : 02-08-04 19:41

Skal man købe en T630 til 999 kr eller Nokia 6220 til 1400 kr?????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 19:46

Jeg vil komme med alle mulige analyser, men blot sige:

Nokia, God damn....

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-08-04 19:47

jeg vil råde dig til en t630 det er den beste telefon på market pt jeg ved godt at der er for og i mod begge telefoner men se er mere stabil en nokia og t630 har alt det du har behov for så midt råd gå efter en se t-630

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 02-08-04 19:52

Tjaa... det var så en til hver side????

Hvilken ville man ku' få mest får om 1 år?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-08-04 19:56

helt klart en se de er meget probrulær og om et år er det en telefon med færste fejl i henhold til nokia.
t630 er en viderudvikling af t-610 se´s telefoner kan godt klar at lige i en lomme uden at få fugt skader i modsætning til nokia som slås med fugt problemer og problemer med ders softwars.
håber det guider dig på vej i den store mobil jungle

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 36 point
Dato : 02-08-04 20:00

LOL... Jamen, enten er man til det ene eller det andet.

Jeg har en Nokia 6100 pga. de bløder kanter og str. og så er Nokia´s menuer genial lette at komme rundt i.

Prisen om et år.... Tja, det komme an på hvor marked udvikler sig. Jeg ville jo sige Nokia, men det ville være at stikke dig blår i øjet. Det er der ingen der ved.

Tag ned i en butik og se begge modeller. Kig på udseende og hvordan menuerne er bygget op.??? Hvilken telefon kan du feks. hurtigst/nemmest sende en SMS med.?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-08-04 20:03

taliskoko ja jeg må give dig ret
find den telefon du kan li og la kærlighed til netop model du vil vælg råde dig
og ang market kikker vi lidt bag ud så er nokia presset pga store telefoner uden alle de feauters som unge mensker efterlyser i dag de vil nemlig ha små telefoner der kan alt men igen smag og behag

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-08-04 20:06

JA, Nokia har sku´ sovet i timen mht. udvikling af telefoner mht. kamera osv. Og derfor har de mistet andel. Telefonen er ikke blevet dårligere. Nokia´s udviklere har blot sovet over sig.

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 02-08-04 21:53

Tak for svaret taliskoko.

Det blev en Nokia 6220. Det at der var radio i trækkede meget

Selvom jeg er lidt vild med T610 og T630 - trækker det meget ned at man skal bruge ca. 300 kr på tilhørende radio.