/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
bevælige billder
Fra : tom34
Vist : 646 gange
250 point
Dato : 01-08-04 21:12

hej
jeg her en nokia 6610i som gerne skulle tage bevælige billder, men når jeg har download dem står de bare stille på displayet.
Hvad kan der være i vejen
H Tom

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 01-08-04 21:46

kunne du lige formulere dit spørgsmål så det forstås?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 01-08-04 22:06

Det der er galt er at din 6610i ikke understøtter animerede billeder (såkaldte giffs) De kan ikke bruges som baggrund på din telefon, men de kan dog sendes som mms beskeder.

Kommentar
Fra : Zypres

Dato : 03-08-04 14:29

det har ikk en pløk med at gøre at hans tlf. ikk understøtter gif for det gør den men på nokia telefoner kan man ikk have bevægelige billeder som baggrund det ville jo sluge en hel masse strøm hvis den sku stå der og kører hele tiden man kan kun have giffs som pauseskærm

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 03-08-04 16:16

Zypres.

Samsung, LG og mange andre med en bedre batteritid end Nokia, kan have bevægelige billeder som baggrund. Så den holder ikke, det er en softwaremangel der er ved Nokia'en. ;-}

Accepteret svar
Fra : Zypres

Modtaget 250 point
Dato : 05-08-04 14:48

Ghettofamily jeg er udmærket klar over at der er andre telefoner der kan have giffs som baggrund men der er ikk nogen nokia der kan ta giffs som baggrund så der må jo være softwaremangel på alle nokias farveskærms modeller

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 05-08-04 18:57

Tak for svaret Zypres.