/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Blankt operatørlogo til Ericson T610
Fra : Mekuri
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 01-08-04 11:40

Ja som overskriften siger mangler jeg et sted hvor jeg ka' skaffe mig et blankt operatør logo?

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 01-08-04 12:46

Du kan da selv tegne et på mobilen... Den har jo indbygget tegneprogram...

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-08-04 12:49

Du kan sende en sms med teksten CLEARLOGO til 1221. det koster 6 kr. + alm. sms takst

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 01-08-04 15:54

Du kan ikke få et blankt operatør logo til S/E telefoner, men hvis du vil kan jeg lave et tema til dig, hvor operatøren er næsten ikke til at se.

Kommentar
Fra : majken86

Dato : 01-08-04 23:27

Du kan få et blankt logo på denne side: www.xgryde.dk/wap.wml Brug wap, den er i bunden af siden. Det bedste er at den er gratis.

Kommentar
Fra : Mekuri

Dato : 02-08-04 13:51

intet af det ovenstående har hjulpet endnu.. ja dvs, det svar der siger at det ikk findes.... så hvis der ikk kommer andre løsniner på points'ne jo gå til Ghettofamily :D