/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billede fra Ericsson T65 til Nokia 3310
Fra : lebt
Vist : 448 gange
75 point
Dato : 27-06-02 12:37

Kan man sende en billedbesked fra en Ericsson T65 til en Nokia 3310. Jeg ved det kan lade sig gøre den anden vej. Altså fra 3310 til T65. Men kan det lade sig gøre fra T65 til 3310 ??? Jeg har forsøgt men billedet vises ikke på 3310's display??? Skal den sendes i et bestemt format når man afsender SMS med billede og lyd, eller . . . ???

Kommentar
Fra : Kris77

Dato : 27-06-02 13:13

Det kan desværre ikke lade sig gøre fra T65 til 3310. Man kan ikke gøre noget for at ændre i formatet i telefone for at se det. Desværre.

Kris

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-06-02 11:33

> Kan man sende en billedbesked fra en Ericsson T65 til en Nokia 3310. Jeg
> ved det kan lade sig gøre den anden vej. Altså fra 3310 til T65. Men kan
> det lade sig gøre fra T65 til 3310 ??? Jeg har forsøgt men billedet
> vises ikke på 3310's display??? Skal den sendes i et bestemt format når
> man afsender SMS med billede og lyd, eller . . . ???se?

Nope. Desværre ikke!

> >
> > Det er nemlig lige gået op for mig, at jeg praktisk talt bor lige ved
> siden
> > af (1½ km til fods). (Rigtig godt klaret, i betragtning af, at jeg har
> boet
>

What are you talking about?!?!?!?

Johnny

Accepteret svar
Fra : Picasso

Modtaget 75 point
Dato : 27-06-02 20:19

Nej dette er desværre ikke muligt, om det kan gøres muligt tør jeg ikke at sige noget om, hvorfor kontakter du ikke den nærmeste forhandler?