/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3310 - virus?
Fra : Camillasmoster
Vist : 500 gange
100 point
Dato : 31-07-04 10:44

Hejsa

Min 3310 opfører sig mystisk.

Jeg modtager en vits fra en veninde, som ikke har sendt nogen vits.
Jeg kan kun læse første del, og jeg kan ikke besvare den.
Når jeg åbner beskeden igen, slettes den uden, at jeg foretager mig noget som helst.

Er der nogen derude, der har prøvet det samme?
Kan man få virus på 3310 ved at modtage sms via Nettet?

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-04 12:03

Det kan du godt.. men den der har jeg aldrig hørt om *GG* Dem jeg kender til det er dem hvor beskedindikatoren bliver ved med at være der. Og mobilsvar indikatoren.. Dengang løste man problemet ved at tag simkortet ud, sætte et andet simkort i, tænd telefonen tast pinkode.
Sluk telefonen igen og sæt det gamle simkort i. Og så var det væk.

Så blir det ved så prøv om ovenstående virker.

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-04 18:21

Tak for svaret copycatDK.

Jeg kan nemlig heller ikke få besked indikatoren væk.

Så du har da skisme nok ret!

Sommerhilsen
Hanne