/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPRS!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 577 gange
90 point
Dato : 30-07-04 14:04

Hej!

Jeg har lige bestilt en ringetone til min Nokia 3200, men når jeg vil overføre den fra tjeneste indbakken står der: GPRS forbindelsen er ikke tilgængelig.
Hvad skal jeg gøre for at jeg kan overføre min ringetone??
Af abbonement har jeg Telmore...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-07-04 14:14

Du være tilmeldt GPRS og så hente en GPRS opsætning via Telmores hjemmeside.

https://web.telmore.dk/addons/gprs.jsp

Benyt evt. deres Support-Chat... Det spiller...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-07-04 14:14

Hent MMS nu du er igang...

https://web.telmore.dk/addons/mms.jsp

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 30-07-04 14:20

Kan det være rigtigt at det koster 99kr??

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-04 14:30

Ja, desværre, men det er i oprettelse og så koster det nogle få øre pr. gang du henter og bringer data. Hvis du er "online" med GPRS er det gratis, det koster først i det sekund du som sagt henter og bringer data via fonen.

Citat
Oprettelse af GPRS hos TELMORE koster 99 kr. en gang for alle. Derefter koster det 10 kr. pr. MB sendt eller modtaget. Der er intet abonnement – du betaler kun for dit forbrug.

Men MMS'en henter du bare det er gratis og koster kun når du henter feks. billeder...

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 30-07-04 17:18

du behøver ikke at bruge gprs. du kan bare bruge den almindelig wap. Den kan du godt bruge med det samme!

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 30-07-04 17:32

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 09-08-04 16:26

jeg har det problem at når jeg sender mine mms´r kommer de ikke længere end til udbakken..
jeg har telmore. håber i vil hjælpe

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-08-04 22:23

Jeg kan kun anbefale dig at bruge deres Support-Chat funktion.

Så har du svaret på nogle minutter LIVE.....

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 10-08-04 15:55

ja taliskoko det har jeg prøvet flere gange men de kan heller ikke løse problemet