/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo hot50 udstødning..
Fra : tiemaster
Vist : 1956 gange
100 point
Dato : 30-07-04 01:06

hej jeg har lige købt en pgo hot50 med hebo tun og udstødning. men jeg syntes måske den ser lige lovlig ulovlig ud med knækrøret på så mit spørgsmål er kan jeg købe et orginalt og sætte på.. vil den stadig køre. den køre nu ca 100 og det gør bestemt ik noget at den mister noget fart....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-07-04 01:11

Hvis du køber en lovlig udstødning skal du først tage plomberne af. Og du vil miste ca. 10-15km/t topfart.
Hvis du ikke tager plomberne af vil den køre ad h.... til.

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 30-07-04 01:14

hey mordex det gør ik noget med de 10-15 km/t men hvad er det for plomber

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-07-04 01:21

Det er begrænsningerne der er i alle lovlige udstødninger i dk.
Det er bl.a. blindrøret der lige skal skæres væk, hullet svejses sammen og røret på igen. Og så er det en lille studs der sidder der hvor udst. monteres på cyl.
Jeg prøver lige at finde nogle link til dette, men først i morgen.
Godnat

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 30-07-04 01:41

Du kan købe en "original" udstødning uden blindrør... Det fik jeg i hvertfald til min. Hos Marquart i Århus...
Den ligner til forvekslimg den originale, men er bare uden begrænsning.
Tror osse den kan fås hos Protuna.de

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-07-04 14:55

UDSTØDNING PROMA LEGAL (Varenr.: 1092) til 499kr ved http://www.west-import.dk/
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-04 16:16

Her er et link til den jeg snakkede om... Den ligner fuldstændig den originale udstødning...:
http://www.protunahandels.de/product.asp?c=22920295&n=19083789&pn=19083794
Og koster også 499.-

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 30-07-04 17:17

Tak for svaret CarstenGP. det er bestilt.....