/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
EMS og atter EMS...
Fra : gubbi
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 26-06-02 22:08

I har sikkert hørt dette spg. før:
Hvor hulen kan man få sendt EMS logo'er til sin mobil uden at man skal registrere sig og betale urimelige priser for det....altså GRATIS!!

Jeg har nu brugt næsten en time på at lede 1/4 af søge resultaterne igennem på google uden held... nogen af jer der ude der har haft beder held end mig?

--
Anders

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 26-06-02 22:14

Et hurtigt forslag er at få det fra dine venner.
Jeg ved at det ikke er særlig brugbart, men udspekuleret hvis dine venner købe det og du får det.

Dydendak

Kommentar
Fra : gubbi

Dato : 26-06-02 22:22

NAhhh....
Så dumme tror jeg ikke de er ;)
Men smart ja!

ANDRE FORSLAG???? alt er velkomment..

--
Anders

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 27-06-02 09:08

I kunne deles om udgiften eller du kunne selv designe det.

Dydendak

Kommentar
Fra : gubbi

Dato : 27-06-02 22:55

Det er ikke gratis....mere! kendte iøvrigt godt siden, som før i tiden (lige da den startede op) var gratis, med et lille udvalg af billeder og ringetoner!

Ellers tak... kom bare med flere forslag!!
Jeg er jo nok ikke den eneste der er interesseret i det :)

--
Anders

Accepteret svar
Fra : Juvic...

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-02 00:39

ja du er ik den eneste...
jeg har også spurt om det sammen, hvr til jeg fik svaret at det billigste var nok at kobe et lille kabel til din mobil som kan kobles til din computer også på nogle sider ka du højre klikke på logoet og trykket på "gem billede som" .
[det er bare ikke alle sider man ka det...]
Du skulle så bare kunne sende billedet/logoet til din mobil, har ik prøvet det...men jeg kunne forestille mig at man også skal have et program der kan sendet det til mobil....
men man kan da altid prøve uden først...
Håber at det kunne hjælpe

Hilsen Juvic ! :D

Godkendelse af svar
Fra : gubbi

Dato : 01-07-02 18:19

Du har nok ret... i længden er det nok den biligeste løsning!!
Men ca. 300,- lige her og nu, gider jeg ikke invistere, da jeg næsten er sikker på at der findes et sted på nettet, hvor man kan få dem sendt gratis!!
Spørgsmålet er bare HVOR :P

Programmerne til at overfører data til din T65, kan du finde på SonyEricsson's HP ( http://wap.sonyericsson.com )

--
Mvh
Anders