/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tændrørskabler på Mercedes V8
Fra : tjeps
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 28-07-04 23:22

Hej!

Min 560'er skal have nye tændrørskabler. De kommer i "metermål" til sådan een (så man skal altså selv måle og klippe af osv) - kan jeg sætte hvilken som helst mekaniker til sådan en sag (altså; er det ligeså nemt som fx at skifte bremser), eller det bedst at det en Mercedes-kyndig?

vh
Thomas

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 29-07-04 00:04

Det vil enhver mekaniker kunne ,skulle jeg mene. Jeg tror de fleste mekanikere vil betragte det som "barnemad" i forhold til at skifte bremser.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-07-04 01:06

Det er riktig som"dova" siger.Peace of cake.
alimak

Kommentar
Fra : tjeps

Dato : 29-07-04 09:04

Tak for svar - så er der jo ingen grund til at køre bilen på Mercedes... så finder jeg sgu bare et lille værksted herinde i byen!

Godkendelse af svar
Fra : tjeps

Dato : 29-07-04 09:12

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : tjeps

Dato : 29-07-04 09:14

Hvordan er det egentlig med det der "accepter svar" - koster det mig point, hver gang nogen skriver et indlæg, hvis jeg ikke accepterer et svar?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-04 11:23

Ja, det koster de point du har "udloddet" så vidt jeg kan finde ud af.