/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
2 søger 3-værelses i Århus C
Fra : ludo_102
Vist : 332 gange
200 point
Dato : 27-07-04 21:09

Hej!
Vi er to vestjyder der ikke kan finde noget at bo i, i Århus.
Jeg udlover alle de point jeg har til den der kan give mig det gyldne råd eller som ligefrem har en lejlighed der står til rådighed. Vi har prøvet næsten alt føler vi. Boligportal.dk, lejebolignet.dk, bolig1.dk og Århus Onsdag, hvor vi har sat en annoce i. Nogen der kan hjælpe...

Hilsen
to næsten desperate vestjyder...

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-07-04 21:21

har i prøvet den blå avis

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-07-04 21:27
Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 27-07-04 21:33

Hvis en af jer er studerende..... så er www.kollegie8000.dk bestemt en mulighed!

Men det skal også siges at jeg fik min første lejlighed ved at hænge annoncer op rundt i supermarkeder i byen

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 03-08-04 23:22

Så svært burde det helle ikke være, med mindre i KUN vil bo i C.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 03-08-04 23:23

Jeg kender et par stykker der har haft held gennem århus onsdag(incl. mig selv), så prøv igen.

Kommentar
Fra : karinaj

Dato : 26-08-04 20:32

jeg kan kun tilslutte mig jtlaursen, og fortælle at vi også selv har haft en annonce i Århus onsdag hvor vi søgte en 3 værelses og jeg må sige at vores telefoner kimede... så prøv igen... husk at skrive hvor meget i max vil give i husleje og evt jeres stillinger.