/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
kunstige klipper
Fra : skivephs
Vist : 1546 gange
20 point
Dato : 26-07-04 12:59

Jeg har et problem.... jeg vil gerne lave en kunstig klippe i min have men jeg ved ikke hvordan man laver den og hvad den skal af. Kan I hjælpe mig?

Kommentar
Fra : return

Dato : 26-07-04 13:12

prøv at kontakte personen her så kan du få hjælp http://hjem.get2net.dk/oliemalerier-af-PS/Klippedesign/Klipper.htm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-04 13:26
Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 26-07-04 14:06

Det kan da godt være at spørgsmål 42893 er besvaret,men tæl lige stjernerne; - ikke spor overbevisende. For mig er det "IKKE BESTÅET". De der har lavet Klippen i Holstebro og klipperne i Randers Regnskov, lever skjult, og/eller gemmer deres opskrifter godt og grundigt. Lige så med jesperhus, hvor de dog også bruger store rigtige sten og stenplader.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 26-07-04 14:30

A.C.Rosmon
Muligt at DU dømmer alle de kommentarer til det spørgsmål, og til dit eget tilsvarende spørgsmål, Som IKKE BESTÅET, men det er ikke desto mindre nogen af de metoder folk bruger. Såmænd også i Randers Regnskov og lignende steder. Og med hensyn til fremgangsmåden i Randers Regnskov, er det nu ikke nogen "statshemmelighed" da det har været vist på TV hvordan de byggede det nye landskab til deres krokodiller.

Godkendelse af svar
Fra : skivephs

Dato : 26-07-04 15:08

Tak for svaret dova.