/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny mobiltlf og abonnement
Fra : wezzler
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 25-07-04 12:30

Hey!

Min mobil er ved at være færdig og derfor er jeg på udkig efter en ny.

Men det er da noget af et forvirrende marked - Jeg har set på et par stykker b.la. syntes jeg at en nokia 3200 med telia comfort til 699,00 dkk lyder ganske udmærket.

Jeg vil gerne høre hvilke abonnement medhørende tlf. kan i anbefale? Prisen for tlf. må bare ikke være ret meget mere end 500 dkk og det fast abonnement pr. måned må heller ikke være får høj (ca. 50 kr eller lign.), da det er begrænset hvor meget den bliver brugt. Jeg ser desuden gerne der er indbygget radio, men dette er ikke et must.

Jeg ser frem til jeres svar!

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 25-07-04 12:55

Nu er jeg jo Nokia mand og har derfor fundet nogle Nokia frem der alle har indbygget radio og ligger i den lavere prisklasse. Nokia: 6610, 6610i, 5100, 3200.

Men dine økonomiske krav er strenge. Har du overvejet at købe en brugt og så tegne abbon. hos Telmore.?

Tjek dem evt. her:

www.mobilpriser.dk

www.jokerprice.dk

www.netget.dk

www.telmore.dk

www.qxl.dk (auktionssted på netttet)

mvh
Taliskoko

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 25-07-04 13:01

Hvis du går ind på http://www.konkurrencesvar.dk/anbefal/anbefal.html kommer der en popup med samme model men til kun 1,- kr
for mange er en ulempe at man skal betale med dankort..... Ved køb af denne model er dankort ikke nødvendig

Ps. kommer der ikke en popup kan du åbne den her.. http://www.konkurrencesvar.dk/banner/brand/Debitel/mobil1kr.htm

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 25-07-04 13:02

på mobilpriser.dk har jeg søgt efter telefoner under 500 kr.
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=0&producer=-1&product=-1&abonnement=-1

Så vil JEG foreslå at du går efter abonnementer som Sonofon Debilos eller Telia Cash eller Telia Comfort da de er billige abonnementer sammenlignet med Go og Express.
Jeg har selv mange gode erfaringer med at købe gennem www.Netget.dk der altid leverer hurtigt og endnu uden fejl.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-07-04 13:35
Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 25-07-04 15:44

Jeg har for ikke så længe siden købt en Samsung e700 på www.qxl.dk og derefter gik jeg ind på www.telmore.dk og meldte mig til der det er helt kanon og gode priser.

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 26-07-04 15:02

Tak for svaret taliskoko.

Du har bestemt fået mig på rette spor! Dog syntes jeg stadig det er svært at vurdere, hvilken der er bedst. Umiddelbart har jeg fået anbefalet 6610 som en super tlf........ men hvis de alle er ca. i samme kvalitet, må jeg jo gå efter den billigste...... Og det blive nok på brugtmarkedet som du anbefalede - man kan spare op til 300-400 kr, menm så må man bare tage risikoen med ;-(

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-07-04 12:36

Jeg har netop solgt min Nokia 3650 på QXL kun få mdr. gammel og der er ingen risiko ved det. Selvfølgelig kan du rende ind noget uheldigt, men det er chancen at tage med QXL, men stedet virker proff. og har også "Blacklisted medlemmer" så man kan se brugere man skal holde væk fra at handle med.

Ellers smut ned i en TDC forretning og se/føl på telefonerne, det gør mange gange det hele lidt nemmere.

6610 er ikke noget dårligt valg. Snup du sådan en...

Jeg har en kollega der har en 3200. Den er lidt klodsed i forhold til 6610, men han virker glad for den. Og den kan det den skal: Ringe og sende SMS'er. (og radio)

Jeg har dog 6100 da den efter min mening har bedre lyd.(men ingen radio.) Men det er jo efter behov.

Læs mere om de forskellige modeller her:
http://www.nokia.dk/phones/

mvh
Taliskoko