/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Katteadfærdsbøger???
Fra : Dif
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 25-06-02 08:07

Hejsa....jeg tænkte om der måske var nogen af jer, der ved hvor jeg kan købe den bog Marianne Thornberg (nu Oftedal) har skrevet?? Den er super god, så jeg må have den, men ved ikke hvor jeg kan købe den.
Udover det vil jeg anbefale "Den smilende kat" til alle der vil have lidt basal viden om deres kats adfærd.

Er der nogen der har nogle adfærdsbøger som de vil sælge?? Helst dansk, engelsk, svensk e.l.

Jeg er ny her på gruppen, og min veninde postede igår en efterlysning af en reservemor til 4 killinger. Så jeg vil bare sige TAK for de venlige og kærlige tanker der har været i den forbindelse. De har det godt og bliver kærligt nusset om af deres nye mor *ss*

Knus Dina

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 25-06-02 09:08

Hej Dina
Du kan bestille bogen på telefonnummer 98297260
eller skrive på denne mail
info@reese-nda.dk
Læs mere her
http://www.reese-nda.dk/dk/index.html
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-06-02 20:43

Hej Dina

Jeg kan ikke hjælpe med bøgerne, men vil bare sige velkommen til.
Det var skønt at læse om misserne. Dejligt når man kan hjælpe hinanden.

Kate

Kommentar
Fra : mariemarkersen

Dato : 07-08-02 09:32

Hej Dina

Jeg har snakket med Marianne ang. dit indlæg, da jeg går til hundetræning ved hende. Hun sagde du var velkommen til at ringe eller maile til hende.
Hendes tlf. er : 98 29 89 69 og email: necame@get2net.dk
Bogen er også anmeldt/omtalt på UTIKA´s hjemmeside: www.utika.dk
God fornøjelse

Mvh.
Marie