/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Track på WinRar archive fil
Fra : steno
Vist : 341 gange
120 point
Dato : 24-07-04 13:19

Hvordan kan man åbne filer i [EAC-APE+CUE].rar og [Flac+Cue].rar, så man får de track der er. Når jeg åbner med Win rar ligger der feks en Ape fil + en ape cue fil: Når jeg bruger Monkey ender den som een står wave fil uden tracks. Det samme sker med Flac Frontend. Hvordan skal man gøre for at den ligger som en wave fil men med alle tracks på ????
Håber på hurtig hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Caclau

Dato : 24-07-04 22:18

Jeg ved ikke helt med det andre filer, men cue filen kan du åbnes med et program der hedder DAEMON OOLS.. håber det har hjulpet dig lidt på vej..

Kommentar
Fra : steno

Dato : 25-07-04 21:31

Jeg vil prøve. -Jeg har set nogen nævner Foobar2000 og den fandt alle 28 tracks, men da jeg ville gå videre, lagde den sig igen ind som en hel wave fil. Nogen nævner MP3directCut. Major audio Players support nævnes også. Cue shit som fremkommer, skulle finde tracks,men jeg må indrømme, at jeg er lidt forvirret,og håber på en eller anden vil forbarme sig over mig, og fortælle mig, hvilke programmer jeg skal bruge, og ikke mindst hvordan.
Foreløbig tak for dit svar.

Kommentar
Fra : Caclau

Dato : 26-07-04 20:21

En lille stavefejl... det er DAEMON TOOLS...

men held og lykke...

Kommentar
Fra : steno

Dato : 26-07-04 22:57

Tak ska du ha !

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 30-07-04 11:58

jeg er ikke sikker men måske iso buster

Accepteret svar
Fra : Zonet

Modtaget 120 point
Dato : 14-01-06 16:19

...

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 14-01-06 16:32

Tak

Kommentar
Fra : Zonet

Dato : 14-01-06 16:48

.