/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad er fejlen ?
Fra : BentHadsund
Vist : 516 gange
200 point
Dato : 24-07-04 12:02

Hvem kan hjælpe mig med følgende prob. Jeg har en siemens M55 med et abon. ved TDC, prob. er, at jeg ikke kan sende sms fra telefonen (kan ringe ud og modtage). Hvis jeg så sætter sim-kortet (TDC) i en anden telefon (Nokia) kan jeg både sende sms og ringe, ligeledes hvis jeg sætter sim-kortet (TDC) i Nokiaen virker alt ligeledes. Problemet er åbenbart, at sim-kortet fra TDC og Siemens M55 ikke kan "forliges", er der en, der har et bud på, hvad der kan være galt ?

Ps. Jeg har forsøgt med at læse brugermanualen, men kunne ikke her finde en løsning.

Med venlig hilsen
Bent

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-07-04 12:04

Har du kontrolleret opsætningen af beskedcentral i telefonen?

Kommentar
Fra : BentHadsund

Dato : 24-07-04 12:07

Til Better_Performance.

Hmmmm.......... hvordan gør man det.......? (Indrømmer ærligt, er ingen "ørn" på dette område)

M.v.h.
Bent

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 24-07-04 12:10

Nu kender jeg ikke telefonen, men der må være noget der hedder beskedindstillinger

Kommentar
Fra : BentHadsund

Dato : 24-07-04 12:21

Til Better_Performance.
Beskedindstillinger har jeg fundet, her er der et nummer på servicecentret, dette har jeg aktiveret, stadig uden reslutat, er nummeret i til servicecentret det samme for alle ?
M.v.h.
Bent

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-07-04 12:30

Nummeret til beskedcentralen er +4540390999

Kig under Besked og Besked opsætning, så burde du kunne komme videre derfra via brugsforvirringen eller dette link:
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp

Kommentar
Fra : BentHadsund

Dato : 24-07-04 12:50

Til taliskoko.
Så var den der ! nummeret var forkert, der manglede et tal

Mange tak for hjælpen.

M.v.h.
Bent

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 24-07-04 12:50

Ja beskedcentral nummeret er det samme for alle som bruger den bestemte
operatørs net.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-07-04 12:55

No problemo....