/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
You come from heaven
Fra : Gogzi
Vist : 347 gange
20 point
Dato : 24-07-04 10:26

Jeg har i mange år haft en sang i hovedet, som jeg bare ikke har kunne finde hverken kunstner eller titel på. Jeg mener, jeg hørte sangen første gang i slutningen af 80 erne, men om den er ældre ved jeg ikke. Ihvertfald gætter jeg på at det er en sort mand, som synger nummeret,, og der bliver sunget "you come from heaven". Siger det dig noget, vil jeg gerne vide det.
Gogzi.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 24-07-04 10:49

Hejsa....

Er du sikker på der ikke syndes "your in heaven"...??......
Hvordan er melodien..... er det sådan et stille nummer.... prøv at beskrive det lidt mere.....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-07-04 10:59

Er det et rock, pop, ballade eller disco nummer.????

Du siger at du mener det er en sort der synger. Hvorfor?

Du må op med lidt flere oplysninger.

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 24-07-04 11:50

Okay, det er en pop ballade, vil jeg sige. Det er et nummer, jeg i sin tid optog på bånd, kom så til at slette det, og har cirka 10 sekunder tilbage af nummeret. Jeg gætter nok mest på at det er en sort mand, pga den kraftige stemme, egentlig er det vist bare noget jeg selv har fundet på, jeg ved ikke med sikkerhede at han er sort. På mit bånd lød det som om at studieværten sagde "you come from heaven" (hvilket der også helt klart bliver sunget).

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-07-04 11:59

Kraftig (dyb) stemme.... Så kunne det være Barry White. ??

Der er ingen af de steder jeg har kunne søge, der er en sang der hedder: You come from heaven.!

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 24-07-04 12:11

Nej jeg har også selv søgt forslkellige steder, både på nette og såmen også i diverse pladebutikker. Barry White bestemt en mulighed, på et tidspunkt gættede jeg selv på Miles Davis, men han har heller ikke indspillet et nummer med den titel.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-07-04 12:23

Der er et nummer der hedder Come from Heaven med en gruppe der hedder Alpha.

Men det er et instrumentalt nummer og nok ikke det du søger.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-04 12:15

Nu har jeg kigget på en masse sider hvor man ikke bare kan søge på titlen af en sang, men også hvis man bare har en linie eller nogen ord, og der er ingen sange der indeholder sætningen You come from heaven.
Enten er det noget totalt ukendt eller også tror jeg du måske alligevel hører forkert så det er noget andet der synges.