/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Email
Fra : ukaukaukasen
Vist : 361 gange
150 point
Dato : 22-07-04 10:14

Er der nogen som kender anne fra mgps emailadresse???

jeg har haft hende på msn men min lillebror skulle drille og slette hende
så er der en der kender den er jeg meget taknemelig

Ps jeg er 11 år

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-04 12:14

Hvis du skrive i Anne's gæstebog på http://www.annegadegaard.dk/ og beder pænt, mon så ikke hun vil sende den til dig - hvis hun synes du skal have den?

Kommentar
Fra : ukaukaukasen

Dato : 24-07-04 10:57

Desværre bliver det ikke registret hvis at man skriver ens email

Kommentar
Fra : ukaukaukasen

Dato : 25-07-04 13:26

Jeg tror jeg har fundet en muglihed????
:p

Kommentar
Fra : ukaukaukasen

Dato : 29-07-04 09:21

desværre er dit svar ikke acepteret da du ikke kunne give mig hendes email men jeg selv skulle finde den så du har ikke hjulpen en skid det var ærgeligt

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 14:34

hvad er Annes email adresse? jeg mangler den grusomt... ;D.. plzz hjælp

Kommentar
Fra : knalleballe

Dato : 28-03-05 20:06

jeg needer den så voldsomt...!!