/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke enkelt klikke med musen.
Fra : M8M
Vist : 462 gange
120 point
Dato : 18-07-04 13:41

Jeg har det problem at jeg ikke kan enkelt trykke på nogle knapper/links med musen.
Dobbelt klikke kan jeg gøre på alt.

Er det ikke lidt mærkeligt?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 130 point
Dato : 18-07-04 13:56

Den må du nok lige uddybe, hvad sker der når du enkeltklikker, og hvad forventer du der vil ske?

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 18-07-04 14:23

Når ejg f.eks skal åbne min gæstebog på dating.dk vil den ikke.
Men når jeg trykker på alle de andre knapper vil den godt.
Det svinger lidt med hvilke knapper den vil og hvilke den ikke vil.
Men når den ikke vil åbne et bestemt billede på en hjemmeside, eller andet, så kommer den heller aldrig til det igen.
Dog kan jeg være heldig på andre sider at den godt vil åbne f.eks et billede selvom man skal enkelt klikke på det.

Når der er noget man skal dobbelt klikke på, virker det stort set hver gang.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-04 14:26

Det lyder som snavs i museknapperne!

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 18-07-04 14:34

Jeg tror den virker perfekt musen. Det virker sådan. Kan det have noget at gøre med selve dobbeltklik/enkeltklik funktionen at gøre?

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 18-07-04 14:45

Noget med active desktop at gøre?

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 18-07-04 14:55

Du kan evt. lige tjekke dine indstillinger.
start/kontrolpanel/mus

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 20-07-04 00:28

Tak for svaret allesammen