/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fra PC til TV
Fra : Martinhs
Vist : 482 gange
150 point
Dato : 16-07-04 16:50

Jeg har tidligere hørt om et program med noget hardware til som man indstallerede på sin pc, og så kunne man vise sine digitale billeder på Tv inde i stuen.
Det var med fjernbetjening til.

Hvad er der af muligheder, og er noget bedre end andet?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 16-07-04 17:24

Nu ved jeg ikke hvad for et kamara du har, men med langt de fleste har du mulighed for at tilslutte dette direkte til dit TV...evt gennem en dockingstation, som på mine egne HP kamaraer. Så kan jeg bruge kamaraerne som "fjernbetjening".

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-07-04 21:36

Du kan brænde dine billeder ned på CD eller DVD og vise dem på en DVD-afspiller tilsluttet fjernsynet.
Eller: http://www.kandu.dk/dk/tip/8492
Eller have en ledning fra computeren ind til fjernsynet.
Eller have et TV-kort (Grabberkort) i computeren der sender trådløst (Det fåes til omkring 400 og op med modtager og sender)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Martinhs

Dato : 17-07-04 11:01

Hej palle + andre
Det jeg mente var faktisk at jeg har hørt om et system som installeres på sin Pc og så sendte det trådløst til Tv'et, og man kunne via en medfølgende fjerbetjening bladre i sine fotoalbum på som man havde oprettet i det her program på sin Pc.

Forresten så har jeg et Panasonic DMC-F1 still kamera.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 150 point
Dato : 17-07-04 17:35

Palm Butler er et nyt dansk produkt, der muliggør afspilning af DVD´ere, MP3 ´ere og andet digitalt materiale på din PC, over dit fjernsyn og stereo-anlæg.
Enheden tilsluttes PC´en, og omformer de digitale signaler til almindelige antenne-stiks signaler. Man kan dermed bare tune sin radio ind på en speciel frekvens, og derefter bruge den trådløse fjernbetjening til at fjernstyre afspilningen af sin MP3-samling. Og ligeledes med DVD-film, DIVX-film etc. der ligeså let kan afspilles over fjernsynet.

Smart, ikk`? :)

http://www.palmbutler.com/default.asp

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Martinhs

Dato : 19-07-04 14:39

Det var lige det jeg manglede....

Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : Martinhs

Dato : 19-07-04 14:42

Tak for svaret pallebhansen.